Găsește-ți perechea în 7 minute

Bună seara. Domnul WordPress m-a pedepsit pentru că am fost incuminte, așa că de două zile nu mai trece pe la mine, m-a lăsat în beznă și nu știe câtă nevoie am de el. Dacă îl vedeți pe undeva, vă rog să-i spuneți că am întrebat de el poate se va gândi și va funcționa și la mine

La ceas de seară ce credeți că aud eu? Da, aud că perechea se găsește mai nou în șapte minute, că agențiile se pun pe consolidat relații în sistem de speed dating, de unde naiba le-o fi venit și ideea asta teribilă. Sunt agenții prin care îți găsești perechea și timp de șapte minute organizatorii de asemenea chestiuni îți dau posibilitatea să stai la o masă cu partenerul și să îl cunoști, apoi se schimbă partenerii, discuția durează tot șapte minute, până ce trec prin 12 mâini, adică prin douăspreze mini-întâlniri din care nu cred că reții nici măcar numele persoanei cu care ai discutat și pentru care plătești, în fond, o sumedenie de lei grei, pentru că organizatorii au spus că toți care apelează la ei au studii superioare, deci fac parte, cu acte-n regulă, din capitalismul de junglă deloc exotică. Pe repede înainte să ne alegem sufletul pereche, că în rest le avem pe toate.  Mi s-a părut o chestie despre care era necesar să amintesc, o chestie care duce mai aproape de programarea oamenilor ca și cum ai programa un post pe blog, mi se pare un dezinteres total față de partea umană din oameni, asta dacă într-adevăr oamenii mai au timp să vadă din ce sunt făcuți. Toate cele bune pentru dumneavoastră.

10 thoughts on “Găsește-ți perechea în 7 minute

  1. Parcă mi-e greu să cred că există oameni aşa grăbiți (ca să nu zic „disperați” după puțină aşa-zisă dragoste adevărată)! Adică… chiar în halul ăsta?!

  2. Mare gogoaşă mai este şi asta, Radu! Da’, na, poate c-o fi cineva s-o înghită!🙂

    Off topic: Mi-am schimbat adresa URL, am avut motivele mele şi îţi las noua mea adresă, Radu. Am văzut că ai blogul meu trecut în Blogroll, şi te rog frumos, dacă vrei să schimbi vechea adresă cu adresa nouă care este aceasta: https://viatainpictura.wordpress.com/
    Mulţumesc pentru înţelegere, Radu.
    O seară superbă îţi doresc🙂

  3. …doar e secolul vitezei, nu altul. Nu cred că funcţionează. Şi nu cred ca poţi spune exact că X este sufletul pereche sau jumătatea sau sfertul sau în orice ar mai crede oamenii azi. La sfârşitul vieţii, da. Atunci când ai 50 de ani de căsătorie şi nu ţi-ai fi imaginat realizând asta cu nimeni altcineva, ai trecut prin „nşpe” situaţii limită din care nu te-ai văzut ieşind decât cu omul acela etc.
    Cred că, uneori, cheia e să nu cauţi. Ci să aştepţi. Să nu disperi. Că nu degeaba oamenii au născocit o „vorbă” care spune aşa: „Ce-i al tău, e pus deoparte”.

  4. Mi-e mila de cei care nu au suficienta incredere in ei cat sa se lase pe mana soartei, nu a unui PC care calculeaza compatibilitati & restul ineptiilor. Am vazut ca la americani e in floare treaba asta, dar ei sunt mai smintiti ca noi. Romanii sunt doar lenesi si mimeaza o nesfarsita stare de „mult prea ocupat pentru …” pentru a simti ca intr-adevar s-au europenizat. De fapt doar s-au robotizat.

    • corect corect
      vor să lase impresia că nu -și pierd timpul cu asta, dar asta e tot ce contează în viață
      proastă cale au ales, dar companiile alea au cifre de afaceri mariiiiiiiiiiiii

Lasă un răspuns

