Cartofi prăjiți la 12 noaptea

Bună dimineața. Am vorbit despre cartofi prăjiți și mi s-a făcut o poftă de ei acum. Da, da, vreau acum să mă apuc de cartofi prăjiți și nu știu dacă reușesc să mă opresc din impulsul ăsta tocmai scriind despre asta. Dar nu am nimic în minte acum, am doar poftă mare de cartofi prăjiți cu puțin dor de poemele mele de altădată de aici, cu mai mult dor de a scrie povești cu mesaj pe post de articole pentru un scop precis, adică mi-e dor să fac lucrurile să se miște prin emoție pentru că asta face ca oamenii să se unească, să tacă pentru o clipă din gură și din minte și să se bucure. Simplu. Bucuria n-a fost niciodată de mai multe feluri, doar oamenii ei au fost diferiți. BUCURIA de a servi cartofi prăjiți la 12 noaptea.

Eu mă bucur de gândul meu curat, de farfuria mea de cartofi fierbinți la o masă în doi, în noapte, cu liniștea noastră, cu bucuria, cu satisfacția, cu petele de sos pe chip, cu servețelele pe care le împrumut tot timpul, cu amestecul lor și cu aburul emoției profund, tânăr și captivant. E o baie de gânduri în care mă închid și am plecat de la cartofi prăjiți că să vedeți ce înseamnă adevăratele texte, adevăratele emoții sugerate, nicidecum descrise. Știu că ați priceput că modific registrul cu fiecare paragraf, asta pentru că eu am încredere în dumneavoastră, iar când veți citi, veți înțelege la ce mă refer.

Cartofi prăjiți la 12 noaptea. Dacă lângă obsesia mea de la această oră s-ar afla și un film bun, asta pentru că toți vorbesc de filme bune, aș alege să servesc Alt Love Building, cât încă e cald și el și dorința mea de a-l servi, cât încă astăzi e sâmbătă și eu sunt mic, atunci mi-aș pune semn în calendar la această zi ca aroma ei să mă țină mereu cu zâmbetul pe față. Da, e bine. De câte ori ați avut pofte în vârful ascuțit al dimineții?

13 gânduri despre &8222;Cartofi prăjiți la 12 noaptea&8221;

  1. Cunosc sentimentul. Și pe mine mă apucă poftele de mâncare tot în miezul nopții. Aseară pe la 11 mă uitam la Survivor și îi vedeam pe respectivii concurenți cum trăgeau cu dinții dintr-un pește de parcă ar fi fost cea mai savuroasă masă din viața lor. Bineînțeles că mi s-a făcut poftă de pește și am fugit la frigider. :))

  2. Rău ai făcut. Aş mai face vreo câteva facultăţi numai pentru viaţa la cămin. Cu bune, cu rele. Uneori cu colege faine, altădată unele mai haine… Mult haz şi necaz amestecate într-o cameră(micăăăăă!! prea mică pentru 4 fete dintre care 3 aduse de acasă cu toate dulapurile, cu purcel, cu căţel, borcane cu ciorbă etc) . Şi cel mai fain e… gratuitatea. Că deh, am avut noroc de loc bugetat şi mamă în învăţământ.
    Mai am puţin din bucuria asta. This roller coaster is going down, down!

Lasă un răspuns

