Umbre HBO Episodul 3 Online

Bună ziua. Am văzut că HBO-ul a scos serialul Umbre de pe modul moca și l-a pus la modul cu plată, pentru că, deh, e mai bine cu bani, orice e mai bine dacă e mai bine cu bani. După ce a beneficiat de o echipă de promovare ale cărei rezultate s-au evidențiat după ce au fost difuzate pe HBO cele două episoade puse gratis la dispoziția vizitatorilor, au decis, cum era și de așteptat. că orice produs de calitate merită să fie cumpărat cu bani, nu dat la mocangeală pentru vânzătorul de la buticul din colț cu leafa de opt milioane care nu-și permite nici canalul HBO HD, nici abonamentul pe site-ul HBO GO, sau pentru alte categorii sociale cu o situație foarte dificilă, asta că să fiu finuț, deși am barba de un metru.

Eu recomand această producție. Mi-aș fi dorit să fiu băgător de seamă, să pun o literă în scenariul acestui serial solid, dar pentru unul ca mine asta va rămâne doar o iluzie despre care, cu amar, spun că mă pune mereu, preț de un ceas sau două, sub pământ. Voi să nu faceți așa ceva.

Dacă e cineva care nu a văzut acest al treilea episod, o poate face aici. Se vede foarte bine, se aude și mai bine, este jucat mai bine decât cele două simțuri la un loc, Șerban Pavlu, face, după mintea mea, rolul carierei sale, cel puțin până acum, chiar dacă aveți ca argumente Câinele Japonez și Roxanne, aici vorbim, cu siguranță, despre next level la nivel de prestație actoricească. Vă las să vedeți episodul 3 din Umbre produs de HBO și apoi să îmi spuneți ce credeți despre el. Vizionare plăcută și seară bună

Later Edit: Am primit printr-un comentariu un nou link în care se poate vedea serialul. L-am pus în locul celui pe care-l postasem inițial pentru că acela a fost deja scos pentru că HBO a luat poziție față de acest fapt.

10 gânduri despre &8222;Umbre HBO Episodul 3 Online&8221;

  1. Am auzit ca e o productie interesanta. Mi-ar fi placut sa-l vad, dar Digi nu ne da HBO gratis, avem alte tampenii de programe. Sper sa-l gasesc online. Tocmai mi-am gasit ocuaptie pentru maine🙂

Lasă un răspuns

