Mega Image ne ia la bani mărunți

Bună ziua la dumneavoastră. Sper că se vede soarele, la mine se vede, nu îmi mai e așa frig, nu mai simt să fug dar în același timp să mă fac mic, mai mic decât orice e mic pe lumea asta. V-am deranjat în ziua asta frumoasă pentru că am o datorie față de Mega Image și i-am promis acest micuț articol de prea mult timp.

Bă, Mega Image, îți bați joc de noi, bă ființa lu dumnezeu care faci PR sau copy pentru Mega Image, ce naiba mă, crezi că suntem toți proști, adică gândește-te un pic că au mai rămas câțiva oameni pe lumea asta care n-au nevoie să li se spună ce să gândească. Ce m-a supărat așa tare?

M-a supărat că la voi e cea mai mare diferență, de departe, dintre ceea ce oferiți angajatului, dintre condițiile pe care i le oferiți în scris, dintre tratamentul pe care i-l propuneți așa și ceea ce se întâmplă într-un magazin. Dragă om de copy care gândești anunțurile de recrutare, tu ai lucrat vreo oră acolo? Sau ai petrecut măcar o oră lângă un angajat Mega Image?

Da, vorbesc despre angajatul acela pe care toți de pe net, toți de pe facebook-ul care face și desface, îl critică pe toate părțile, că nu încasează repede, că se mai încurcă, că mai încurcă un pachet de țigări, de fapt asta nici nu e greu pentru că sunt atât de multe branduri și atât de multe serii și numere de țigări încât sigur te apucă toți dracii de pe lume, că nu sunt produsele bine aranjate la raft, că s-a terminat uleiul de turtă dulce și n-a apucat să mai scoată altul din depozitul din spate pentru că nu era scara acolo și nu ajungea până sus, acolo unde se ține uleiul mai sus numit, că se mișcă prea încet pentru acest secol nebun al vitezei, că a stat mult la pauza de zece minute de la masă, că n-a venit cu 40 de minute înainte de a deschide.

DAR nu e așa deloc. Omul câștigă 600 de lei pe lună și câteva bonuri de masă, ale naiba să fie ele de bonuri, are program lung și mereu stă peste program ca să facă închiderea de casă, acum e un fel de mini contabil, doar că ia toată lună cât ia contabilul într-o zi, spală podele de mama focului, șterge praful, bagă marfă de zici că e pe bandă, are, de obicei, un șef de magazin, adică un muncitor cu pile și intervenții pe la managerul zonal, care e trecut la număr, dar nu face absolut nimic, dă ordine și stă pe scaunul din spate, mai face o țigară, se comportă ca un patron și se agită doar când vine un șef de cursă lungă, se agită să facă el, să pună el mâna, pare hotărât și ambițios până pleacă sefuțul iar apoi se debarasează de tot, își spală mâinile și (se) trece la nenorocita de șefie pentru că așa l-a născut mama lui.

Ca să înțelegeți de ce e așa mare diferența, e cazul să ne uităm la ce ne oferă Mega Image pe hârtie:

  • faci parte dintr-o echipa tanara, dinamica si competitiva
  • iti desfasori activitatea intr-un mediu de lucru placut si antrenant
  • inveti si lucrezi alaturi de profesionisti
  • beneficiezi de sustinerea ideilor si initiativelor tale
  • beneficiezi de numeroase oportunitati de dezvoltare individuala si profesionala

Acum mi-ar plăcea să îmi scrieți ce credeți dumneavoastră, dacă credeți că am dreptate, dacă e ceva ce nu știu și ar trebui să știu, dacă am exagerat cu ceva, dacă am fost prea blând. Doar așa putem avea o percepție corectă despre ce se întâmplă în jurul nostru. Cu bine

2 gânduri despre &8222;Mega Image ne ia la bani mărunți&8221;

  1. Anuntul ala e standard si il baga cam toti. Am si eu un magazin Mega Image in cartier, dar e micut si angajatii nu par deloc stresati. Oricum nu am nimic sa le reprosez pentru ca sunt mereu politicosi, cateodata adormiti, dar e normal fiindca au un program prea lung. Despre salariu habar n-am cat e.

    • eu sunt prea sigur sigur că e cum am spus salariul, ar fi bine să fie altfel, e lumea înfometată tare de asta suportă și zâmbesc.
      da, îl bagă, dar o oră ar fi bine să se uite la cum se lucrează și apoi să se mai gândească dacă să pună cretinitățile alea în anunț.
      să dea domnul să nu fie stresați să să aibă mai multe milioane decât am spus eu 🙂

Lasă un răspuns

