Umbre Episodul 4 Online

Bună dimineața, cred. Aici aveți episodul 4 din Umbre HBO, serialul care, se pare, că va fi fenomen la HBO și care a fost încărcat de un tip, deci nu de mine. Știu că acest serial se urmărește foarte mult și nu pe HBO, acolo unde este dat în fiecare duminică, ci pe Internet pentru că așa ne-am obișnuit să consumăm produse de cinema, dacă vreți, produse care circulă foarte mult într-un interval foarte scurt.

Episodul 4 este un pic mai scurt și insistă un pic mai mult pe latura familială a vieții lui Relu. Dar vă puteți convinge singurei urmărind episodul pe care l-am înlocuit acum și aici ca să fie bine, să nu fie rău, vorba magicianului.

Aș mai scrie eu multe, verzi și uscate, aș mai vorbi eu mult și prost, dar am un pic de durere de cap și mă bagă cu capu-n pernă. De îndată ce va fi disponibil pe youtube, așa cum a fost și episodul 3 Umbre HBO, îl veți găsi și aici. Până la noi ordine, vă doresc vizionare plăcută.

Later Edit: așa cum era cazul episodul a fost încărcat și pe mult iubitul Youtube pentru că online este mai ușor totul, eu l-am găsit și l-am pus în acest articol. Dacă îl vedeți, să nu uitați să spuneți ce părere aveți despre el. O zi bună

10 gânduri despre &8222;Umbre Episodul 4 Online&8221;

Lasă un răspuns

