Merg la interviu de angajare

Bună seara. Astăzi vin cu un spirit de glumă către dumneavoastră. La mine treaba cu căutarea unui loc de muncă e fie o chestiune de disperare până la oase, fie o chestiune amuzantă. Eu nu mai cred în locuri de muncă de câțiva ani, cred doar că dacă poți să faci ceva pentru tine, e corect și e bine, dacă te pricepi la ceva și te duci să pui asta în slujba unor milioane care nu-ți acoperă chiria și cheltuielile, zic că mai sunt multe praguri de sus de care nu te-ai lovit. Dar nu e deloc timpul pierdut.

Bun. Mâine mă gândesc să merg la interviu pentru, se pare, un post de copy, printre altele, deși eu cred că e vorba de ceva mai amplu. Eu mi-aș dori să fie altfel dar nu știu de ce am impresia certă că am mai văzut acest serial. Și trebuie să mă gândesc și dacă se merită pentru că acum sunt la mine acasă, va trebui să merg în București, de acolo va trebui să ajung la locația exactă, apoi ziua următoare va trebui să mă întorc și deci timpul meu se va duce și banii mei se vor duce de asemenea.

Cum văd eu ziua de mâine? Foarte bine și frumos. Eu zic că vom fi o sută de persoane, ne va explica ce vom avea de făcut. Ne va spune că trei luni sunt de probă, deși asta e ilegal, și dacă confirmăm vom fi păstrați. Apoi o voi ruga pe mama să facem credit la bancă ca să îmi pot permite minimum trei luni de stat în București și de consumat apă și mâncare, ca să îmi permit să mă angajez, că nu-i așa, doar odată mă angajez așa cum trebuie, undeva unde voi munci cu drag și spor și voi face carieră, doar că și administratorul va face carieră din drumurile din fiecare zi până la ușa mea pentru a-i plăti iar eu îi voi spune să nu se teamă că nu am încotro, doar sunt salariat, ce naiba.

Desigur că sper să nu fie așa. Dar v-am zis că am mai văzut acest serial de prea multe ori. Dumneavoastră ce credeți?

26 thoughts on “Merg la interviu de angajare

  1. Eu zic să nu mergi – pentru că nu ai atitudinea care trebuie. Poate nici nu îți trebuie o atitudine corectă să prinzi postul, dar dacă totuși îl prinzi, cum crezi că o să reziști dacă asta simți în legătură cu job-ul ăsta? Imaginează-ți: trezirea dimineața, traficul, praful de București, oamenii, colegii de copy, salariul mic, chiria și chiriașul… Dar, mai e o latură: experiența de a face ceva, chiar dacă nu îți place, chiar dacă nu sună bine. Puse în balanță, mă întorc și zic: bagă-te!🙂

  2. Eu zic ca nu prea are importanta rezultatul. Indiferent daca reusesti sau nu, tot bine e. Insa tu vei fi oricum nemultumit. Daca vei reusi, nu-ti va place, iar daca nu te vei duce, vei regreta ca ai pierdut o ocazie.
    Dar inclin sa cred ca vei regreta mai mult daca vei rata ocazia (pentru ca te vei simti oarecum vinovat), pe cand, daca vei incerca si vei fi nemultumit de rezultat iti vei spune ca asta e, nu e nici prima si nici ultima data cand nu-ti place ceea ce faci.
    Repet, oricum e bine, indiferent de decizia ta si indiferent de rezultat.
    Eu iti doresc mult succes.

    • da, eu sunt vesnic nemultuit in primul rand de mine si de tot ce are legatura cu mine. nu o sa fiu multumit niciodata asta e clar.
      da voi regreta mai mult daca nu voi merge
      de aceea voi merge
      multumesc multtttt

  3. Să-ți povestesc ce mi s-a întâmplat mie în urmă cu ceva timp (și eu sunt în căutarea unui loc de muncă serios de mai bine de 3 ani). Finalizând o facultate economică, pasiunea mea sunt numerele și, respectiv, contabilitatea.
    M-am dus la interviu la o firmă care ține contabilitatea pentru diferite asociații de proprietarii de blocuri. Toate bune și frumoase până în momentul în care m-a întrebat de salariu. I-am explicat că vreau 1200 lei în mână ca să reușesc să mă întrețin și să-mi iau și eu un abonament de metrou/ratb sau să-mi plătesc factura de telefon.
    În secunda următoare a strâmbat din nas și m-a dat afară pe ușă, spunându-mi că am pretenții mult prea mari și că să mi le pun în cui că sunt alții care așteaptă și nu vor un salariu atât de mare.

    Să ai succes mâine. Apropo și eu am mâine un interviu. Voi muncii ca sclavul în perioadă de probă 4 luni pe 1000 lei + bonuri de masă și apoi îmi vor spune: „Ne pare rău dar nu vă calificați pentru cerințele postului” !!! Yey !!! (Asta în măsura în care mă acceptă. Sunt în procesul de recrutare de mai bine de o lună la ăstia).

    Asta ca o poveste bonus ! Am aplicat la o firmă de audit financiar și după 2-3 zile de așteptat invitația la primul interviu, mi-au trimis răspuns pe e-mail că am fost respins, deoarece ei au ales să meargă cu altcineva.

    • am citit asta și azi-noapte si acum
      doamne, doamne, doamne de trei ori și cu litere mari
      raman la: românia, te iubesc, dă-te dracu
      altceva nu am😦
      va multumesc frumos și vă vă spun că poate odată va fi soare și pe strada noastră

Lasă un răspuns

