Refuz voucherele de cumpărături

Bună seara la dumneavoastră. Căutam ceva despre care să vă spun cu claritate, să nu scriu doar pentru că e aproape șase seara și sunt obișnuit să scriu pe blog. Știu că nu mai vreți cu francii elvețienilor și cu evenimentele astea de masă care apar mereu doar că să uităm ce nu trebuie să știm. Nu poate fi o coincidență, nu are cum să fie.

Spun NU voucherelor de cumpărături sau orice ar vinde prin ele, eu nu cumpăr. Nu poți să crezi că ai câștigat un voucher de cumpărături de la X firmă ca să spui că poți lua doar ce ai nevoie. Nu merge cu scrisul pentru asta. Nu cred că forma creativă a publicității se vinde la tarabă pe bonuri de masă, așa cum cred eu că se numesc aceste vouchere. Deși e clar că sunt și mai nerentabile, neprofitabile, proaste decât bonuri de masă, căci ele reprezintă un fel de a încerca să te facă și consumi și altceva de la  firma X, un altceva pe care să-l plătești, desigur, cu banii tăi, bani reali, sinceri și munciți.

Ei încearcă să ne spună că voucherul e un fel de premiu, de recompensă, de plată pentru un serviciu sau pentru o muncă, în fapt, o reclamă nesemnificativă pentru care, din lipsă de respect, nu doresc să facă o investiție, ci doar să facă prin asta o metodă de profit. Și da, cei care pierd mereu sunt cei mici. Poate că au tendința să creadă că sunt favorizați de firma X dar nu cred că firma sau compania sau corporația dă mai mult de 1 ban găurit pe ceea ce au produs cei mici de la care nu vor decât calitatea de cumpărător. Această calitate reprezintă un risc dar din moment ce investiția lor este zero, înseamnă că nu pot avea decât profit și vânzări raportate la un număr cu cât mai multe zerouri la sfârșitul lunii.

Ca să fim clari și transparenți: în calitatea mea de om mic nu admit voucherele. Deloc. E ca și cum eu i-aș da firmei X șansa de a scrie pe blogul meu și eventual să aștept să mă și plătească data viitoare când mai vrea să scrie un articol la mine pe blog. Adică eu stau cu cu mâinile în sân, cineva muncește pentru mine, iar data viitoare e cazul să am și nesimțirea de a cere să mi se dea ceva pentru asta.

Orice ar vinde voucherele de cumpărături, eu nu cumpăr. Cu bine.

7 gânduri despre &8222;Refuz voucherele de cumpărături&8221;

  1. Mie imi plac unele vouchere, cele de gen Kuponiada, pentru ca mai scutesc niste bani. Accept cu placere vouchere daca consider ca imi rasplatesc munca si ma intereseaza cu adevarat produsele respective.

  2. E primesc lună de lună, alături de extrasul de pe cardul Visa, o serie de cupoane, pe care la început cel puțin le citeam. Acum pur și simplu le arunc direct din plic pentru că știu că ele încearcă să mă facă să scot bani pe niște chestii care chiar nu îmi trebuiesc și că de fapt nu e nici o reducere acolo, doar o încercare penibilă de a mă face să mă simt special. Așa că, te înțeleg! Dar ce părere ai de tichetele pe care îți pune ștampilă la o anumită sumă cheltuită și care îți oferă unele produse gratis după ce completezi toată grila? Nu știu dacă și în România se fac de astea.

Lasă un răspuns

