Pizza cu ce ai prin casă

Bună seara. Nici nu gândeam că am să scriu despre asta acum sau că am să scriu despre asta vreodată. Dar niciodată nu te gândești prea bine când îți impui diverse limitări. Deci am de spus un lucru mic și simplu și anume că cea mai bună pizza din lume este pizza cu ce ai prin casă făcută în casă și mâncată tot în casă. Orice adăugire la ce am spus eu este de prisos, în caz că nu este vorba de familie, de lucruri care au legătură directă cu oamenii care alcătuiesc sau care pot alcătui familia.

De fapt pizza nu devine mai bună dacă pui nu-știu-ce în ea, ci este mai bună dacă te gândești cine ți-a făcut-o. Asta e valabil pentru orice tip de mâncarea din lumea asta nemărginită, fie că e simplu, fie că e cel mai complex fel de mâncare pe care 200 de bucătari cu patalama la mâna îl gătesc doar în zilele de Crăciun.

Deci pizza cu ce ai prin casă e cea mai bună pentru o seară ce se vrea liniștită de sâmbătă, pizza făcută cu grijă și cu mult drag. Eu nu sunt cu pozele, n-am fost și nu voi fi pentru că nu acesta este scopul. Am vrut doar să scriu acest gând mic și simplu, gând de care îmi este foarte drag și pe care am ținut să îl împart cu dumneavoastră.

Mai pe seară, în noapte, va fi despre un film, poate vă las și link unde să îl vedeți direct, poate vă cer și o părere, poate discutăm și despre nominalizările de la Oscaruri. Până atunci, vă urez toate cele bune.

4 gânduri despre &8222;Pizza cu ce ai prin casă&8221;

  1. Acum ceva timp, împreună cu o bună prietenă de-a mea am cumpărat niște lipii de la supermaket și am pus-o de-o shaorma. Ingredientele au fost: salata de beuf, cartofi, legume, bugăți de friptură (pui-porc), o combinație de sosuri cu condimente și cu diferite buruieni.

    Apropo! Cum a fost la interviu? La mine a durat trei ore, a fost al 4-lea interviu și vor mai urma încă 5. Sunt atât de nerăbdător să aflu la ce probe voi mai fi supus :)). Nu mă întreba pentru ce post candidez, deoarece am uitat.

    • bun asa cu shaorma home made. a fost un fel de interviu cu test fireste, am dat test de limba română, voiau să scriu și un articol dar au decis ca au blogurile mele și nu mai e nevoie. dacă totuși s-ar fi ajuns și acolo, mai mult ca sigur plecam. bani consumați degeaba, timp consumat degeaba, aș zice mai multe dar e duminică, nu vreau să stric cuvintele

Lasă un răspuns

