Umbre Episodul 5 Online HBO

Bună dimineața. N-am avut somn până nu am m-am trezit din pat pentru a pune aici episodul 5 al serialului Umbre difuzat de HBO în fiecare duminică seara de la zece. Serialul este, de fapt, produs de HBO și a beneficiat de un buget cu adevărat important pentru publicitate și nu are cum să scape vreun premiu. Știu că este considerat drept una dintre cele mai bune producții europene ale acestui an și că HBO-ul își pune mari speranțe în această producție cu opt episoade.

Episodul este aici, la liber, așa cum îi stă bine unui film la noi. Suntem familiarizați cu Internetul dar eu fiind un om care abia așteaptă fiecare episod din acest serial l-am văzut direct pe HBO, în direct, așa cum cred că îmi stă bine, deoarece eu cu răbdarea nu ne mai vorbim de prea mult timp.

Dar dumneavoastră îl puteți vedea și revedea fiindcă un click în plus nu a omorât pe nimeni. Și serialul ăsta chiar merită pentru că la noi, cu limbajul nostru, cu gesturile noastre, cu locurile noastre, cu actorii noștri, nu s-a mai făcut așa ceva și cu siguranță nu se va mai face în viitorul apropiat.

De aceea zic să ne uităm cu drag și spor la acesta care s-a produs acum. Deocamdată subiectul în cauză este episodul 5 Umbre de pe HBO. Să nu uitați să îmi spuneți ce credeți despre el. Vizionare plăcută.

8 gânduri despre &8222;Umbre Episodul 5 Online HBO&8221;

  1. Nu credeam că o să mă prindă vreodată vreun serial românesc, dar uite că „Umbre” a reuşit asta. Mai bine mă apucam să-l văd după ce erau difuzate toate episoadele, nu mai fierbeam încă trei săptămâni 😀

Lasă un răspuns

