Eu nu cred în DNA

Peste tot se aude vorba că DNA face treabă, că pune peștii mici pe foc, că face interogatorii, ba mai mult acum e prezenta în grila unui post de mâna a șaptea, nu o spun eu, o spun audiențele, o emisiune numită Dosarele DNA despre cum au rezolvat acești dumnezei pe pământ, unde expresia dumnezei pe pământ e chiar reală, e, din păcate pentru cei cu rațiune, justificabilă pentru contextul dat, post de televiziune al cărui patron a fost iertat de DNA de o condamnare și de o amendă, doar așa, că soarele răsare mai frumos la Prima TV și la Adevărul. Cine știe, poate chiar așa este.

E o modă pe la trusturile insolvente din România, căci, la noi, sunt mai multe trusturi de presă aflate în insolvență decât trusturi care trăiesc, pe bune din piață, din tiraj și din audiență, să o bagi la înaintare pe asta cu DNA face, sapa, anchetează, mai scapă și câțiva oameni nevinovați zeci de ani în pușcărie, dar ce mai contează când s-a dumirit că noi luăm lumina de la DNA. Eu nu iau lumină de la DNA.

Nu o să am niciodată încredere în ce scoate la înaintare instituția asta ai cărei oameni se simt amenințați de câte un status de pe facebook, noua religie a justiției independente, postat de X care merge la cacealma și spune că știe ceva și că va spune atunci când cineva sau ceva se va atinge de el/ea iar ei, ca oameni integri și curați ce sunt, au teamă pentru că nu știu ce ar putea cunoaște persoana aia și ce ar putea spune, sau ce mare cap va mai pica și cine va fi tras de această dată la răspundere, așa că nu-și mai permit să-și asume riscuri. Și dau înapoi. Cedează.

Se apucă de consilii județene, de primari de orășele, de găinării. Toată lumea e fericită. Presa scrie. Televiziune au subiecte de prostit proștii. Vă rog, din suflet, gândiți bine înainte de a înghiți o faptă bună de la acest DNA.

12 thoughts on “Eu nu cred în DNA

    • pe mine mă deranjează că unii din tv o freacă cu subiecte de-a gata iar unii muncesc pe bune pe un salariu în trei luni.
      dar mai sunt atâția. ah, am uitat, ei sunt, se pare, acum la putere :))) sau :((((

  1. În fine, deja simt că nu prea mai găsesc nimic din ceea ce am găsit aici la început. Ești împotriva DNA, împotriva cardurilor de sănătate și per total, împotriva progresului ca să zic așa… Hei, lumea e construită într-o notă dinamică iar progresul nu i-a iertat vreodată pe nostalgici, pe cei ce s-au împotrivit. Atât îți zic: toate au fost la timpul lor ceva exagerat🙂

    • clar asta. nu s de partea involuției. n-am avut partea de multă evoluție, tehnologie ori progres când ar fi trebuit. acum e cam târziu pentru mine.
      o să am și zile mai bune când o să găsesc și lucruri bune și frumoase despre care să scriu. dar până atunci luminile sunt stinse la mine…

      • dacă nu ești de partea involuției, de ce nu apreciezi evoluția când îți este fluturată zilnic în față? Mă refer la evoluția carnetelor de sănătate în carduri de sănătate și mă refer la DNA-ul care prinde și ea peștele care mușcă: azi mai mare, mâine mai mic sau invers. Eu nu prea cred că contează ce pești prinde cât timp balta seacă de secături🙂

      • eu o văd mai greu și până nu o văd în totalitate, nu „cumpar” pe mine, un om mic si simplu nu ma ajuta deloc, viata mea e la fel de grea

Lasă un răspuns

