Umbre Episodul 6 Online HBO

Bună seara. Astăzi este ziua pe care o aștept că la zece seara îmi va aduce, la HBO România, în direct și în exclusivitate serialul Umbre episodul șase. Pe de altă parte, astăzi e și ziua în care îmi pare rău sau din ce în ce mai rău pentru că în afara episodului din această seară mai sunt doar două episoade din acest serial Umbre, serial de care eu m-am îndrăgostit.

M-am îndrăgostit mai ales de interpretarea actorului Șerban Pavlu, de transformarea lui față de ceea ce a făcut până acum, de puternica antiteză dintre Relache și Șerban din viața reală, de eforturile pe care am aflat că le-a făcut pentru acest rol pentru care merită să-l urmărim și de acum încolo și să sperăm că un astfel de serial se va mai produce la noi. Ar fi păcat, zău, de toți actorii aceștia cu așa mare potențial.

Umbre Episodul 6 Online HBO

Până la serialul de la ora zece, vă las aici câteva faze din episodul 6. Sper ca de această dată HBO-ul să nu mai vină și să scoată filmarea de pe Youtube. Sunt pe deplin conștient că au toate drepturile de promovare ale serialului Umbre, din moment ce ei l-au produs, dar mi-ar plăcea ca link-ul să fie funcțional mai mult de o zi, doar că asta este destul de dificil pentru că HBO este cu adevărat profesionist până la capăt, chiar dacă acum e vorba de o chestie neplăcută pentru noi.

Dacă nu știți cum să faceți să vedeți HBO HD Live la o calitate excelentă prin intermediul Sopcast, îmi spuneți și vă las în comentarii, asta ca să văd și eu cine vrea să vadă serialul PE NET, așa cum îi stă bine românului fără posibilități, fapt de care nu sunt mândru, dar care este mai adevărat ca niciodată. Să îmi spuneți ce impresie v-a lăsat. Mulțumesc. Eu cred că este cel mai bun episod de până acum și mai cred că ultimele două vor fi de două ori mai bune. Aveți încredere în ce zic

Later Edit: M-am gândit să vă las aici, mai sus, episodul 6 integral așa cum a apărut el pe net. Ca să nu uitați să-l vedeți, zic. Și ca să nu mai fac o altă postare cu acest subiect. E mai simplu și mai bine așa. Se așteaptă reacții de la dumneavoastră

Lasă un răspuns

