Eu ascult Gold Fm

Bună ziua la dumneavoastră. Ieri am luat o pauză de la scris, astăzi cred că o pot face și am o întrebare care mă preocupă pe care aș vrea să o împart cu oamenii care trec pe aici, din greșeală ori cu bună intenție: tu ce radio asculți? E drept asta îmi vine în cap în fiecare dimineață pentru că ideea de radio merge cel mai bine lângă o cafea bună de la care vrei să scoți din ecuație țigările.

Și atunci ce faci? Dai drumul la un radio, la un matinal de oameni cu cap, cu minte, la un matinal pentru un public selectiv, format îndeosebi din foști ascultători de Gold Fm și oameni care ascultau Guerrilla, care s-au format ca ascultători mintoși, atenți la informația pe care o primesc și în continuă căutare de muzică diferită fața de radio-urile de consum, așa cum le numesc eu, cu gust selectiv, firește, în materie de inedit și provocare, dispuși să nu abandoneze conceputul de radio de calitate.

E de la sine înțeles că unii din ascultători vechiului format al Gold Fm au plecat. E de la sine înțeles că unii din vechii consumatori ai Radio Guerrilla ai abandonatul conceptul de radio. E de la sine înțeles că ei nu puteau niciodată să consume un alt gen de radio, de muzică și de format. Dar ceea ce a rămas din cele două categorii de public plus cei care se opresc și cred că au nevoie de acum de un radio nou, formează publicul Gold Fm, un public în continuă expansiune, care se vrea activ, informat și capabil.

Eu ascult Gold Fm pentru că au un matinal bun, au știri bine prezentate și îmi place asta. Mi-ar plăcea să îmi spuneți ce radio ascultați dumneavoastră și de ce. Consider că e important să ai un post de radio pe care să-l asculți când scrii, când te supără prea tare televizorul, în nefericitul caz în care te uiți la el, când te gândești la seară sau la dimineață. Cu bine

24 de gânduri despre &8222;Eu ascult Gold Fm&8221;

  1. ascult si eu gold..dar cand vin in bucuresti …deci …cand ne intrebi ce post de radio ascultam….o sa-ti dam raspunsul pe „zone geografice”‘….nu ?..
    da ,ai dreptate …este un radio bun dar..nu numai matinalul au si o ..nocturna ce merita sa-ti fie fundal de …insomnie !!

  2. radio numai în mașină ascultez. nu știu de ce. de scris, nu pot decât pe liniște totală. magic ascult, fiindcă e muzică de pe vremea mea. și rock fm.
    așa-i de plângăcios afară, că nici majuscule nu-mi vine să pun!…

  3. Ei, mă bucur sincer că știi ce amară e pâinea cuvintelor care se lasă greu.
    Apropo, cum ai traduce cel mai pe românește chestia asta, fără să ții seama de context?
    Citește poezia lui Geo Dumitrescu (un poet despre care nu se mai suflă o vorbă în ziua de azi) ”Romantism”. Dă pe gugăl și scrie g.d. romantism….

    • cum sa nu, o am la masa mereu
      ma scuzati sunt cam prost: la ce chestie va referiti de fapt? ca doar nu vă referiti la poezie
      poate va referiti la ideea ca nu se mai aude nimic?

      • Ei, am înțeles unde bați.
        Ideea e că, într-o lume înghețată de zăngănitul cătușelor, Geo Dumitrescu expedia ideea de libertate, sub formă de poezie. Pentru noi a fost o supapă. Pentru tine e posibil să fie rebut.
        Gusturile nu se discută fiindcă AMINTIRILE nu se discută…

      • ce frază demn de bestseller ati spus in final.
        Eu vă spun că dacă ați folosi fb-ul ați vedea coperta la care ați contribuit, așa e cazul să o pun eu aici. poate maine, zic

Lasă un răspuns

