Nu-mi consuma timpul cu jigniri

Bună seara. Începusem mai devreme un articol, nu mi-a ieșit, am renunțat, am simțit că nu mă ascultă când îi vorbesc. L-am lăsat în pacea lui, ce altceva aș fi putut să-i fac.

M-am gândit apoi că am promis că voi spune despre cum îmi consumă degeaba unele mailuri o parte din timp în care aș putea să fac orice altceva. Da, orice altceva. Aș putea să stau în pat și să învăț despre social media, aș putea să mă exonerez de orice fir de nervi pe tema asta, nu de alta dar am destule teme cu nervi. Dar asta nu se întâmplă cum vreau eu. Deloc

Sunt un tip mic și, sper, manierat și decent în conduită, așa că eu răspund la mailuri în care primesc tot felul de oferte de a scrie, de a ajuta un site să crească, un produs fie un pic vizibil, oferte care cer timp, seriozitate și implicare, pe lângă idei foarte bune. Și eu, credul din fire, răspund la mailuri, încerc să las o impresie plăcută despre mine dar mereu se găsesc prea mulți să mă ia de prost pe timpul meu și pe munca mea și nu-mi mai place asta deloc.

După ce ne dăm 20 de mailuri, constat că am pierdut o oră degeaba. Și apoi altă oră. Dacă nu răspund, mă supăr pe mine că poate am ratat o ocazie bună, o colaborare solidă, de lungă durată, mă cert des pentru că spun că am dat cu piciorul unei oferte bune. Dar nu e așa.

Oricine vrea să mă ia la bani mărunți și eu sunt cam obosit pentru asta și de azi înainte decid să nu mai aloc o oră pentru asta, ci să răspund o singură dată cu ceea ce am de spus în apărarea timpului meu și cu pretențiile mele sau cu ceea ce cred că e rezonabil din partea mea să cer. Nu vreau argumentele niciunei persoane preocupate să scoată un preț de doi lei pentru munca mea care se desfășoară cam într-o oră pe care eu nu o mai recuperez niciodată. Și asta pentru ce? Păi, pentru nimic. Cu bine

7 gânduri despre &8222;Nu-mi consuma timpul cu jigniri&8221;

  1. unu ma apreciaza pentru un articol de tip advertorial. Wow zic, atunci cand ii vad un coment lasat acolo, de apreciere. II raspund la adresa lasata, ii cer detalii, Imi propune o colaborare, imi trimite detalii, dar la conditii am vazut si PR minim 3. II raspund ca nu am dificultati de scriere, dar blogul, fiind relativ nou, nu raspudne acelei conditii si nu scriu pentru propria-mi audienta! ce zici, mi-a mai raspuns la mail? energii consumate in care se profita de catre unii de entuziasmul altora! cam atat! oportunism bloggeresc, nu ma pot exprima altfel, sorry!

    • te exprimi prea sensibil, eu as zice si mai dur pentru ca de fapt asa stau lucrurile. e rau si cand iti raspunde si spune ceva de te umileste si o iei cu aruncatul bolvanilor spre capul propriu. asa fac eu

  2. Sunt de acord cu tine. Am incercat si eu o astfel de colaborare pe termen lung si nu a mers pentru ca tipul inainte sa-mi trimita date despre ce vroia sa scriu imi ocupa timpul cu mailuri in care se lega de detalii insignifiante si am obosit.

    • și mă enervează asta cu s–mi dea 2 lei, nu mai vreau cu 2 lei pentru că tetul meu e pe gratis, el vrea doar să se asigure că îi rămâne linkul lui pe blog la mine multi ani de zile si pentru asta imi ofera iluzia ca eu ii scriu textul. Dar textul nu-l ajuta cu nimic, asta e ideea

Lasă un răspuns

