Cum să fii prost cu diplomă

Bună seara. Astăzi vă aduc ghidul prostului cu diplomă de (la) Stat. Eu de la atâta Stat de pomană, fac lucrurile ca dracu. Ca dracu de prost.

Ce mă gândesc eu astăzi de dimineață: ia să comand eu domeniul ăla odată și să merg să îl plătesc la bancă, să am și eu blog. Gata, mă pun la treabă, fac comanda, mă îmbrac, merg în satul vecin, acolo unde există bănci, plătesc găzduirea și domeniul, semnez pe un aparat acolo, că așa aveau ei nevoie, iau chitanța, vin acasă, dau mail să le spun, le spun, ei îmi scriu că trebuie să le atașez scrisoarea pe mail că prin transfer bancar plata se înregistrează foarte greu.

Hopa. Ce avem noi aici? Avem o prostie. De ce? Pentru că idiotul de mine și-a repetat mai demult în cap faptul: plătește idiotule cu cardul dar multă vreme a trecut și nu eram sigur ce mai este pe card și nu am pus nici blestematul de Internet Banking pentru că sunt cum spuneam mai sus. Pentru că sunt fără tehnologie, nu am smartphone, deci faza cu atașamentul de chitanță de plată era ca o bombă în capul meu de paie, grijile mele răsar mereu ca ciupercile după ploaie.

Am căutat un program pentru a face o poză cu camera web de la laptop. Am făcut. E ca dracu. Am trimis la ei. Mi-au zis că nu se vede. Am căutat un telefon vechi care făcea, cândva, într-o altă viață, firește, poze mai puțin proaste decât camera web. L-am găsit. Iupiiii. Nu se mai aprinde deloc deloc. Bravo, bă, radule, să te văd pe unde scoți cămașa acum. Acum nu mai ai control asupra a ceea ce se întâmplă până luni și vei sta cu teamă că s-ar putea ca banii tăi să fie dați degeaba.

Voiam doar să vă zic asta: nu lăsați oameni cu cap mic să se ocupe de chestii importante. Or să le le strice și nu (se) merită

 

10 gânduri despre &8222;Cum să fii prost cu diplomă&8221;

      • eu ziceam sa nu te mai plangi pentru o slujba temporara, cand tu singur de fapt iti impui limite, dar faptul si firescul este ca limitele sunt impuse de propria cunoastere de sine, dar si de conjucturile pietei! romanul este obisnuit sa le stie si sa le faca pe toate, sa fie vesnic nemultumit, dar nici nu a avut vreodata sansa sa fie altfel, exceptand pe cei care au avut totul pe tava! un prim pas catre vindecarea oricui si a orice, este recunoasterea limitelor, defectelor, greselilor! nici macar eu nu respect asta, dar ma straduiesc! totusi, daca incepem sa recunoastem unde gresim, exista o speranta ca poate nu repetam greseala!🙂

  1. Se vor rezolva toate, aşa a fost mereu, se rezolvă. Stai liniştit !🙄
    Mai greu e cu minţile închise, unele vor fi descuiate cu înţelepciune, iar altele rămân încuiate pentru totdeauna pe câte o idee fixă…😉

  2. Sfatul meu e să nu cumperi domeniu de la wordpress. Am făcut eu asta și nu prea se merită. Nu îți oferă foarte mult control în plus față de cel care îl ai când folosești versiunea free. Eu intenționez să îmi cumpăr un spațiu pe un server și apoi să instalez acolo wordpress, abia atunci ai control full asupra platformei. Ei, dar asta când o să cresc mai mare. Acum, e bine și așa! Succes, sper să rezolvi luni. Un weekend liniștit!

Lasă un răspuns

