Ce vrei de la viața ta

Bună dimineața. Așa va fi până termin eu ideea asta. E foarte greu să exprim ideea din capul meu. Te gândești că vrei să scrii. Da, bine, scrie, nu te ține nimeni. Nu vezi, bă, că nu se leagă că ai prea mulți ani de când ba crezi, ba nu crezi, ba nu îți e rău, ba îți e foarte rău. Vrei să crezi în scriere creativă dar te uiți numai în Social Media și nu pricepi o iotă.

De ce nu pricepi? Pentru că, bă, nu ai idee ce drum vrei să urmezi, alergi ca prostu în toate direcțiile, n-ai înțeles că până acum te-au luat de prost, n-ai înțeles că pentru tine, un om de la capătul lumii, lucrurile bune și ușoare nu există. Zici că vrei să fii creativ și te apucă groaza de neputință, te sperii de ia dracul și nu ai o țigară ca să stingi asta.

Nu vezi că nu te urmărește nimeni, că nu ai claritate, nu ai concizie, nu ai voce bună, fața îți e ca o prăpastie din Maroc, ba mai mult, mai încurci și câte o virgulă și te apucă gândurile câteodată la afacerea familiei tale la care n-ai scris nici măcar o sumă. Auzi, dacă vine cineva acum și te întreabă unde mergi ai idee despre asta sau te întorci cu capul în pământ și faci ce ai făcut 25 de nenorociți de ani, iar după asta urmează o înjurătură egală cu o noapte de nesomn. Noapte bună la dumneavoastră.

21 thoughts on “Ce vrei de la viața ta

  1. De ce n-ai conjugat verbul la persoana întâi? „Ce vreau de la viața mea” , eventual cu „?! „Nu de alta, dar clar io n-am față de prăpastie din Maroc. ( asta m-a amuzat rau :)) )
    App., înainte de „dar” se pune virgulă, cică introduce o adversativă, insă nu știu dacă e musai. Oricum, cine te ia( ne ia) de prost(i) să-i fie rușine! A profita de inocența, lipsa de experiență sau bunătatea unui om se pedepsește chiar și penal, că nu mereu morală, etica ajunge la toată lumea- se pare că se livrează în doze mici.
    Lucrurile bune nu sunt niciodată ușoare , altfel te apuci să scrii versuri maneliste , scenarii de ” soap opera” sau vreun sitcom intens vizualizat.
    Ce nu pricep este de ce te lamentezi: aștepți de la altcineva să-ti spună ce să faci? Trebuie să fie alegerea ta și trebuie să ți-o asumi!
    E fain că ești tânăr, ai circumstanțele erorilor și timpul insomniilor cu țigări strivite pe unde nimerești.
    PS : Nițel optimism nu ți-ar strica.

    • când dau de un pic de optimist, vin nenorociții ăștia de ani peste el și-l termină.
      e foarte complicată treaba cu dar-ul. eu știu că e mai fără bătăi de cap să nu pui virgulă
      chiar nu știu ce mai aștept și mai rău de atât este că nu știu ce am așteptat/căutat mereu

  2. Pfff, dar cat optimism adunat intr-un singur post😀 Ce sa zici, fa un pas inapoi (ca sa-ti faci avant nu de altceva), trage aer in piept, 2 palpe (optional😀 ) si back on track. A si fii linistit, suntem destui daca nu aproape toti in situatia ta. Cu totii ne dorim mai mult si uneori prea multe si de asta probabil nu reusim sa deslusim la care vrem de fapt sa ne oprim. Scriam zilele trecute un post de genul acesta, ironic sa dau peste postul tau chiar acum. Concluzia? Nu te mai compara decat cu tine insuti, „run your own race” vorba inteleptului, fii azi mai bun decat eraiTU ieri.

    • o stiu pe aia cu doua palme de control cu pumnul dar nu mai merge, nu mai merge.
      nu, nu sunteti, pentru ca eu sunt ceea ce spun in postul asta optimist. am obiceiul ca la un timp sa cedez si sa scriu un post ca asta. as da orice ca postul asta sa fie metafora dar nu este

  3. Radule, tu poţi face lucruri frumoase şi ai demonstrat asta. Dacă ceea ce visezi nu se întâmplă peste noapte, învaţă lecţia răbdării. Uneori e balsam pentru suflete. Şi apoi, nu toţi trebuie să fim bogaţi, adulaţi, recunoscuţi pe stradă! Cei mai mari artişti ai României au murit în mizerie şi au fost văzuţi abia după ce au dat colţul. Brâncuşi nu se poate întoarce nici acum acasă că se găsesc nişte idioţi care să se certe pe amănunte inutile! Tu ţine-o înainte cu ceea ce faci, că faci bine. Îţi spun eu, care te citesc cu plăcere.🙂 Şi să ştii că asta e mare lucru!

  4. acum cativa ani imi doream cu ardoare ceva de la viata – imi imaginam ca acel ceva imi va aduce mare fericire; de ceva vreme am acel ceva, dar am constatat, din pacate, ca nu e suficient; asa se face ca ma aflu iar la stadiul de a-mi dori un ceva de la viata care imi lipseste foarte tare si ptr care sufar mult; oare daca as obtine si acest ceva – as fi implinita?…poate asta imi doresc deci de la viata: sa ma simt completa…

    • nu ai fi implinita, ai fi doar in pozitia de ati dori altceva. sa exemplific. daca eu as gasi un sponsor care sa ma ajute sa-mi scot volumul trei de poezie, nu as fi multumit. apoi stiu ca mi-aș dori să găsesc un sponsor și pentru roman.
      eu așa văd situația

  5. E drept că, la 25 de ani, întrebarea ”ce vrei de la viața ta?” are gheare mai lungi și colți mai ascuțiți decât la 45, 65 etc… În sensul că la 25, dacă nu vine răspunsul, întrebarea te sfâșie. Există însă șanse semntificative s-o poți fenta, dacă n-ai răspunsul. Te dai după copac, faci pe mortul… (asta dacă ne raportăm la întrebare ca la un urs🙂 )
    Părerea mea e că, dacă din crăpatul de zi și până-n seară ți-o pui și ți-o tot pui (întrebarea), ajungi ca fetele alea bătrâne și disperate care vor să se mărite cu orice preț și nimeni nu le ia. Și nu știu, proastele, că nu de urâte nu le-a cerut nimeni, ci de disperate. Disperarea e mai nasoală ca picioarele în X, kilogramele în plus sau țâțele mici.
    Fii, frate, mai relaxat!
    Ia întreabă-te așa: dacă mâine dimineață aș avea tot 25 de ani, un post bine plătit care să-mi consume 16 ore pe zi și noaptea să mă gândesc ce-am de făcut mâine, ceva gen corporație, și să n-am timp și vlagă nici să mă uit la starea vremii, necum să scriu poezii, să țin un blog, aș fi mulțumit?

Lasă un răspuns

