RaduC.eu

Bună seara. Astăzi vă spun despre blogul meu pentru că e al meu și pentru că mi l-am dorit foarte tare și foarte mult și pentru că nu are cine să vă spună. În dreapta e un text care se cheamă blogul lui RaduC și o imagine mare care vă duce direct la el. Am zis că este important să îl vedeți pentru că mi-e foarte foarte frică de ce se va alege de el. Eu vreau mult să nu se aleagă praful.

Dacă mă ascultați și intrați pe el sau îl puneți la dumneavoastră în blogroll sau îl vizitați ocazional, acordându-ne astfel un capital de încredere, atât mie cât mai ales blogului, dacă vă convine mai mult în lei, ca să nu vă speriați de franc, eu vă mulțumesc frumos și sper să scriu chestii bune și să găsesc oameni frumoși cu care să realizez interviurile pe care le am în minte, oameni care fac lucrurile să se miște, oameni care nu seamănă Deloc cu mine.

Dacă mă credeți nedemn de prezența dumneavoastră, fie ea și de o secundă, pe mine, cel de pe RaduC.eu, atunci e de înțeles. Eu vă înțeleg foarte bine și nu aș îndrăzni vreodată să spun ceva legat de asta. Am vrut să scriu acest articol de dimineață dar nu i-am găsit un titlu bun. Da, după dar nu pun virgulă. E mai simplu așa. Da, de la o vreme stau cu orele până pun un titlu, așa că de această dată am ales să pun direct titlul blogului.

Acum, la două zile de funcționare a blogului pe care mi-ar plăcea să-l citiți, că doar nu sunt ipocrit să ascund asta, nu mai știu ce vreau exact cu el și mi-e foarte frică de faptul că nu o să îmi iasă, de faptul că se va întâmpla cu el ceea ce s-a întâmplat cu fiecare inițiativă din viața mea: s-a dus dracu. Dacă aveți răbdare cu blogul nou și îl alimentați cu un mare capital de încredere, sunt în stare să renunț la barba care a început să mă domine. Cu bine

15 thoughts on “RaduC.eu

  1. 1. Blogul ăsta nou îl înlocuiește pe cel vechi sau i se adaugă?
    2. Header sau cum s-o fi chemând fâșia aia din fruntea paginii arată rău. Părerea mea. Omul, când nu e hotărât daca să intre sau nu într-o prăvălie, își aruncă întâi ochii în vitrină.
    3. Până o să faci interviurile alea la care visezi, cu personalități sau cu anonimi care au ceva de spus, fă interviuri cu cititorii blogului tău. Unii n-or să vrea, dar alții poate da. Analizează cam ce ți-au spus ei de-a lungul timpului și fă-le un set de întrebări pe care-l trimiți pe blogul lor, plus mailul tău, ca să știe oamenii unde să/ți răspundă. Unii, după câte am citit eu la tine pe blog, sunt chiar interesanți. Care o să accepte ”jocul” e nu doar interesant, dar și curajos. Pentru că întrebările vor fi incomode, nu?
    Punctul 3 e mai puțin decât o sugestie. E ce aș face eu dacă aș fi dat bani să-mi cumpăr domeniu și dacă vreau să fac bani cu el.
    Chiar dacă ți se pare o tâmpenie punctul 3, zic că e un mod de-a-ți face mâna la pus întrebări.
    4. Detectează care e, în scrisul tău, călcâiul lui Achile și pune-i ciorăpel🙂
    Eu (părere strict personală) zic că e… La dracu! Nu știu cum se cheamă științific, dar i-aș zice ”neglijență semantică”. Adică scrie fraza cât s-o poată urmări și unul mort de somn, și unul mort de beat.
    5. Baftă!

    • i se alătură. cert este că asta rămâne, dacă ala nu va merge și văd ca și google tine la nereușita mea, o să renunț la a scrie.
      Mie mi se pare ok hederul. Deocamdată l-am scos de tot. Vedem.
      Nu are nicio treabă domeniul cu banii. Adică dacă ai domeniu e la fel de greu să faci un ban. A da, aș accepta un banner de la un produs decent care să-mi permită să scriu eu și să-mi mențin vizitele dar asta nu se va întâmpla.
      Boală grea cu scrisul asta. Boală greu de detectat. Cere-i unui scenarist să scrie despre tigăi. L-ai ucis dinainte de a termina fraza. Să nu credeți că aberez, vă explic de ce fraza mea e bolnavă. NU, nu sunt scenarist. Era doar pt a contura exemplul dat

  2. Mie imi place cum scrii. Tot ce se intampla in lumea asta a blogging-ului este subiectiv. Poate tie ti se va parea un articol super pentru ca ai muncit enorm la el si ai pus tot sufletul tau in el dar nu vei avea un feed-back wow, la fel de bine cum poti scrie la betie artistica un articol care ti se va parea praf dar totusi il postezi si va fi hit-ul tau.🙂. Tare ideea cu interviurile. Succes!

    • e singura mea ideea ca blogul să-mi iasă. sau să mai dau de oameni ca tine/dumneavoastră
      aș scrie eu și mai dezinvolt, aș scrie despre chestii și campanii și filmulețe și oameni faini și locuri minute, adică locuri gratis dar am probleme zilele astea. demoralizat total
      saru mana pt comm

  3. Pai uite unde esti acum cu blogul asta🙂. Scrii lucruri care starnesc interesul, care incita la controverse, la dezbateri. Cu cat crezi TU mai mult in ce poti face, lasand la o parte probleme personale/profesionale, cu atat lucrurile se vor indrepta in sensul dorit. Spatiul asta virtual este al tau, si doar al tau, si poti face tot ce vrei tu sa faci, cum vrei tu.🙂

    • stii cat as vrea sa ai dreptate, doamne ce aș vrea si as vrea sa cred ca blogul acesta e mare. dar nu e mare, de fapt, e doar populat cu oameni. încerc să scriu. am scris demult, am scris mult, in foarte curand o sa am 1000 de articole publicate. sau nu chiar asa curand ca mai e de scris si pe celalalt mai tre sa ma odihesc si multe multe
      as vrea sa fie ceva dar mi-e sa nu renunt la toate scrierile blogurile poezia etc dintr-o odată doar pentru că o să trebuiască să găsesc de muncă (fizică, că altceva n-am) iar când ai ideea asta în cap orice act creativ se duce dracu

Lasă un răspuns

