Când lași pe mâine dai de dracu

Bună seara. Am obiceiul asta infect, idiot și urât mirositor  de a lăsa pe mâine ce cred că nu pot face astăzi sau ce cred că nu mai am stare, nu mai am energie pentru a face acum și a venit timpul să scriu și despre asta. De exemplu acum mi-am promis că scriu la o campanie cu blogul mic dar văd că tot amân. Nu știu de ce dar mereu am ideea că mâine am să scriu mai bine deși știu că atunci când o voi face, va fi mai prost decât ceea ce aș fi făcut acum. Dar na, asta este, e mai greu să faci acum decât să zici un morocănos și lipsit de interes lasă că fac mâine

M-am gândit că mie îmi trebuie în fiecare zi un termen limită, poate așa îmi bag mințile în cutiuță și peste ele bag un băț de chibrit aprins să vedem dacă se stinge sau dacă arde. Mințile, firește, doar nu bățul de chibrit. Dacă mâine vine o zi mai nașpa decât asta, ce te faci? Îți zici: vezi, bă, dacă nu asculți, te duci la oglindă, dai din cap, te uiți cum dai din cap și crezi că este cel mai bine să lași pe mâine. Mâine nu va fi mai ușor, îți e acum mai ușor să crezi asta, te protejează cumva asta acum, simți că te încurajează, dar de fapt face exact opusul.

P.S. Am aflat ce trebuie să ai pentru un blog decent: trebuie să ai curajul să-ți asumi ceea ce declari, cea ce scrii, în fapt, să-ți iei vorbele pe semnătură și să nu te împiedici ca un școlar de ghiozdan de ele. Cu bine

10 gânduri despre &8222;Când lași pe mâine dai de dracu&8221;

Lasă un răspuns

