Onoarea de a comenta pe bloguri

Da, bună dimineața. Domnule ziceam că o să pun afișul ci faptul că merg la Social Media Summit, e o chestie cu blogul. Da, știu, nu am ce căuta acolo. Vreau doar să întâlnesc niște oameni pe care îi citesc de ceva vreme și care sună bine, au direcție and stuff și sunt buni în ceea ce fac. Punct. Acum e despre altceva. E despre altceva pe care mi-l asum cu subiect și predicat și îl spun la fel cum mi-l asum, Pe el, pe fapt.

Ce dracu e cu onoarea unora de a comenta pe blogurile altora care nu scriu chestii bune. Și nici măcar nu îi bagă în seamă. Îi tratează ca pe proști pentru că așa îi consideră. Știți că eu am câteva subiecte preferate iar asta e mereu unul dintre ele. Cum dracu să faci așa ceva? Ala scrie mizerii și ei câte o sută de comentarii la un post crezând că vine ala și zice că de acum pot fi frați sau că pot ieși la o bere sau ce dracu îi face că nu mă prind.

Dacă cineva are un scris uman, o campanie umană, când cineva are nevoie de ajutor, când cineva cere ajutor, nimeni nu intervine. Dar când ala zice ceva despre glumele turbo lipite pe capota unei mașinii, sar toți de parcă le-ar da premii. Asta mi se pare la fel cu faza de a merge la vot. Ia, poftim, ați fost la vot, vi l-ați pus pe Iohannis pe 125 de lei votul. Să-i fie de bine. Acum nu v-a adresat nici măcar un cuvânt. Mie mi se pare că Iohannis scuipă pe noi. Dacă greșesc cu ceva, vă rog frumos să mă contraziceți. Dar să o faceți cu argumente.

Așa și cu onoarea de a comenta pe bloguri pe care n-am cum s-o înțeleg: ce vă dă, gume turbo la promoție, pentru că ideile în sine ale lui nu sunt bune, nu trezesc emoții, nu indică mari chestii, nu indică inteligența de care îl suspectați acolo. Blogurile de care spun sunt ca și consumerismul. Oricât ați avea, voi mai vreți. Oricât ați consuma, voi mai consumați. CE e în neregulă cu voi??? Desigur nu cu dumneavoastră. Știu că nimeni care trece pe aici nu e un asemenea comentator. Aș vedea asta și m-aș supăra atât de tare. Să-mi ziceți dacă m-am înșelat. Dacă nu, să nu ziceți nimic. O să mă prind eu. Cu bine

6 gânduri despre &8222;Onoarea de a comenta pe bloguri&8221;

  1. este spiritul de turmă, radu! 🙂 mie îmi spusese cineva mai demult că nici în blogroll-ul de pe blogul ăla bun (care o fi fost acela nu ştiu pentru că avea mai multe) nu mă pune pentru că nu prezint atâta interes încât să mă promoveze şi că are un alt blog, cu trafic mult mai mic, în care aş putea încăpea şi eu…
    vezi de drumul tău, eu aşa spun. şi da, să zicem bună dimineaţa! 🙂

Lasă un răspuns

