Ce film să vedeți seara

Bună dimineața, cred. Nu știu dacă va trece de ora 00:00 până voi termina, căci nu am de gând să mă lungesc. V-am deranjat doar să vă spun despre un film forte bun, nepromovat, de la nordici, adică de la europeni, o poveste rece ca temperatura de acum. Ba nu, mai rece. Foarte bun este, credeți-mă The Absent One se cheamă el și e recomandarea mea. Am început să mai văd câte un film, de descopăr greu, eu nu prea mă iau după marii experți într-ale filmului pentru că am ochii, am minte, mă pot informa, pot vedea unde o poveste nu se pupă, unde o replică nu se pupă, pot deosebi un film bun de un film slab.

Nu cred că există filme proaste. Cine produce un film, devine automat foarte important în ceea ce face. Și mai important decât ce am spus până acum este faptul că nu cred în existența filmelor de public sau filmelor comerciale și a filmelor de artă sau a filmelor de festival. Este, după părerea mea de simplu cetățean care nu-și permite să meargă la filme, pentru că, deși pare ieftin, biletul are un preț ridicat, o terminologie inutilă și aberantă. Poate voi face un articol despre asta, nu știu exact, depinde ce și cum va spune organismul meu. Acum vă las acest trailer și vă spun că merită. Nu are rost să vă scriu aici cine sunt regizorii pentru că o să îi vedeți și dumneavoastră. Vă doresc să-l vedeți. Vă mulțumesc,

Lasă un răspuns

