Nu ne-am născut să fim fericiți.

Bună seara. O să încerc să scriu repede ca să nu uit ideea că eu am probleme pe cap și de la ele nu mai țin minte. Ceea ce am gândit acum este în limba engleză, adică eu când sunt și mai la limita puterilor vorbesc cu mine în engleză, cam la fel cu ideea în care vorbești în franceză când ești beat, dar nu ai idee despre franceză.

Cred că cineva sau ceva este foarte rău cu noi. Cineva sau ceva care seamănă înfricoșător de mult cu noi dar asta e deja o altă poveste. Cineva sau ceva nu ne spune și nouă că nu vom fi fericiți, că nu vom face nimic din ce ne dorim, așteaptă doar să ajungem să înțelegem asta și apoi ne dă cu șutul în fund. Se pricepe la asta cel mai bine. Cineva sau ceva ne poartă în război și nu ne lasă să ieșim. Eu vreau să ies. vreau să ies din lume, vreau să îl întâlnesc pe un om genial, un rus, un matematician, cel mai deștept om din lume, care trăiește într-un șopron cu 60 de euro pe lună.

Credeți că el e fericit? Credeți că el știa de asta? Cred că cineva sau ceva e foarte dur și mincinos față de noi și ne trimite în viață ca să încercăm să ne întoarcem tot restul timpului, oricum ne dă cu ușa-n nas și pleacă ca un sinistru dobitoc, pleacă ca un laș ca să nu ne privească drept în suflet și să îl înfrunte. Cred că e cazul să plecăm din lumea asta, pentru noi nu este loc.

4 gânduri despre &8222;Nu ne-am născut să fim fericiți.&8221;

  1. Si eu vorbesc cu mine in engleza. Nu esti singurul nebun.
    In alta ordine de idei, daca acel cineva ti-ar spune la 20 de ani ca nu exista fericire, ca visele vor ramane doar atat, ca cea cu care urmeaza sa te casatoresti din dragoste in cinci ani iti va fi cosmar, etc. L-ai crede?

    • da, acum știu că aș face-o. atunci, nu, nu nu l-aș fi crezut, atunci credeam că faci o glumă cu mine și făceam și eu una cu tine
      oo vai mi-am adus aminte de când nu mai știu să glumesc
      cineva sau ceva cred că ne ia și ideea de a glumi

Lasă un răspuns

