Cel mai bogat om din lume

Cel mai bogat om din lume este de la noi. Stop. Parcă prea scriu după un șablon și eu nu sunt asta, parcă scriu după dictare și eu nu făceam asta. Azi am căutat o cale să renunț și m-am uitat la postul asta de dimineață. Mai devreme m-am emoționat că mâine am o întâlnire la o agenție și eu nu am haine potrivite, adică am puține haine și foarte proaste și mi-e rușine și frică să merg acolo. Dar omului acesta nu îi este frică, omul acesta are curaj, are o inimă care se mișcă în direcția acelor de ceasornic și pentru asta mă ridic și îl aplaud pentru că merge ai drept decât cei care o pot face. Omul acesta este un meditator complet.

Numele său este Zolty sau mai corect spus Zolty Bogata și își donează scaunul electric. El a primit altul și vrea să facă bine, a învățat că fiecare gest are valoarea sa și a apelat la prietenii de la Blogalnitiative și ei au ne-am întins și nouă mâna ca să vă spunem cum e cu întinsul mâinii atunci când vrei să dai din puținul tău. Departe de orice junglă de la tv, departe de orice picior de turc, departe de orice mijloc de manipulare, realitatea are și părți care te înmoaie și îți scot o lacrimă. Acesta este Zolty. zolty

Se caută oameni care sunt disponibili să ajute la cumpărarea unor acumulatori și să ajute la acoperirea costurilor de transport pentru donația pe care o face Zolty unui om care are cu adevărat nevoie de un cărucior electric. Sigur îl știți pe Zolty, dar dacă mai vreți să citiți articole scrise cu un deget, da, da, cu un deget, intrați pe blogul lui.

În fața unui astfel de OM, cuvinte sunt plante uscate. Pentru că eu de la un timp sunt fără soluții, vă mai spun doar că dacă e cineva, pe undeva, care are de spus ceva la această manifestare de corason, adică dacă poate face ceva în direcția asta, este rugat cu toată dragostea să scrie pe contact@blogalinitiative.ro. Pentru asta, noi, cei care scriem acum, vom scrie pe bloguri și pe rețelele sociale despre ajutorul lui/ei/lor.

Să aveți lecții de viață atunci când aveți cea mai mare nevoie de ele căci asta vă dă ÎNCREDERE! Cu bine.

18 gânduri despre &8222;Cel mai bogat om din lume&8221;

  1. Asemenea oameni sunt întradevăr bogaţi. Cei care se gândesc la alţii, care ştiu să dăruiască din tot puţinul sau multul lor au o inimă de aur. M-a impresionat Zolty Bogata şi anterior, am citit despre povestea lui pe acest blog. Mă bucur că are un nou scaun, mă bucur că donându-l pe cel vechi poate ajuta un alt om. Felicitări pentru iniţiativă!

  2. Un exemplu de toată lauda, care ar trebui urmat și de alții!
    P.S. – Sunt convins că ai vrut să spui „căruciorul electric”, că de scaune electrice n-avem nevoie de când s-a abolit pedeapsa cu moartea.

  3. Am scris si eu si sper sa se gaseasca cineva care are urechi sa auda, inima sa simta si portofel de deschis pentru ca sunt sigura ca de partea celalalta sunt multi care au nevoie de acest scaun ca sa simta macar iluzia independentei pe care ne-o dorim cu totii. Cat despre Zolty si gestul lui, de fapt gesturile despre care am citit, cuvintele sunt de prisos.

  4. Da. Poate că nu e cel mai bogat om, dar e, cu siguranță, unul dintre cei care trebuie, cu răbdare și respect, ascultați.
    Ideea e, și cred că tipul se numără printre primii care mi-ar da dreptate, că DRAMA MEA e drama mea, indiferent cât de dramatice sunt dramele altora.
    Mărturisesc, e un erou. Sau, mai bine de-atât, un supraviețuitor al condiției umane.
    Jos pălăria!
    Dar nu ne poate fi decât un exemplu paralel, În niciun caz un exemplu incident.
    A, că diverși jurnaliști s-au folosit de el ca să capete audiență, da.
    Eu n-aș folosi niciodată un SUBIECT-FIINȚĂ-UMANĂ-CU-PROBLEME ca vehicul către propria mea audiență.
    Sper că înțelegi ce-am vrut să zic.

Lasă un răspuns

