Cred că meriți o șansă.

Bună ziua. Nu prea am mai scris, dar mă întorc la asta. Încet. Ia să vă spun eu un episod. Am fost ieri pentru prima dată la o agenție de recrutare pentru oameni cu studii, oameni excepționali, pentru oameni care pot aduce bonusuri în cadrul unei firme, la o agenție care selectează oamenii pentru joburi, nu pentru locuri de muncă. O Doamnă care m-a recunoscut atunci când încercam să intru, mi-a spus că parchează în două minute și vom intra împreună.

A durat o oră.  Mi-a vorbit mai frumos decât aș fi meritat. A rămas că ne mai auzim și că merit o șansă. Am înțeles de ce mi-a spus așa. Știe că nu fac față nici măcar în perioada de probe la joburile de acolo dar mi-a spus că am potențial ca să mă ajute, mi-a spus că trebuie să mă hotărăsc să nu mai mă gândesc la câți ani am dat pe masa sâmbetei, asta ca să fiu elegant, că este un post nobil.

Știu că a discutat cu mine pentru că a văzut că am nevoie și a fost mai mult decât mi-aș fi putut imagina, voia să mă încurajeze la fel cum aș face și eu dacă mi s-ar schimba situația despre care crede, ca toți ceilalți, de altfel, că mi-o pot schimba singur. Poate că de la adăpostul unui loc sigur, al unui job greu dar răsplătit asta e cea mai bună soluție, dar de la adăpostului unei situații foarte dificile, a unei lipse totale de soluții și a unui sold setat pe zero de așa amar de vreme, care e oare varianta?

Dar am învățat că nu regret ce am făcut ieri. A fost o experiență în care am cunoscut un OM bun, apropiat și preocupat. A da, și un om care a pierdut o oră ieri pentru a discuta cu mine. Să vă fie de bine.

12 gânduri despre &8222;Cred că meriți o șansă.&8221;

      • cum îl măsori pe mult? ori pe prea mult? cu rigla? 🙂
        radu, oamenii sunt deopotrivă buni şi răi. pentru că pot. te-ai gândit o clipă că tu eşti „de vină” pentru felel în care s-a comportat doamna aceea? pentru că da, noi suntem cei care atragem…

Lasă un răspuns

