Ciocolată caldă din fum și cafea

Bună să vă fie seara. E vineri, a fost un meci de tenis frumos mai devreme, n-am mai scris demult de parcă am trăit într-o apă moale ca de duminică, am o senzație de ciocolată caldă în corp. O senzație de care mă simt apropiat, îmi e prietenă, îmi e e fidelă. Eu doar visez că este. Focul nu mai vorbește dar mă strânge în brațe de parcă mâine ar pleca. Sau pleacă?

La mine este doar cafea rece peste care se toarnă cu atenție urme de tutun dintr-o scrumieră de lemn. Se mai întâmplă ca lemnul să se încălzească, apoi scoate fum și după asta eu trag pe nas senzația de ciocolată caldă. Da, mâine la prima oră îmi voi aduce aminte că am scris acum despre asta și poate voi purta la mână ceașca de ciocolată. Caldă. Să vă fie noaptea caldă.

14 thoughts on “Ciocolată caldă din fum și cafea

    • sărumâna dragă doamnă. da, mâine e sâmbătă, îmi propun doar să nu mai caut soluții la nimic pt că dacă voi rezolva ceva vreodată, rezolvarea va veni doar atunci când nu voi mai căuta

    • cele mai bune le scriu când nu mă gândesc că scriu, mă las pe spate, mi-e aproape și liniște mică în mine, nimic altceva decât o narațiune FRUMOASĂ nu se mai poate întâmpla.
      Multumesc foarte mult

Lasă un răspuns

