E bine să vorbești cu mama

Bună să vă fie mama. Când nu e net, ai soare, ai timp, te poți privi, ai timp de discuții, te poți întreba ce gândesc ceilalți fără să ai teama că te pot vedea sau că pot vedea prin tine. Astăzi, pe acest blog de suflet, la care orice aș ajunge eu să fac sau pe oricâte bloguri aș ajunge să scriu, nu văd cum aș putea renunța la el. Mă face să mă simt ca acasă pentru că aici e casa mea. Pe un blog mic. Dar pe un blog bogat. Aici au apărut primele poezii, aici am vorbit cu oameni care mă acceptă așa cum sunt, aici pot să recunosc cât sunt și ce sunt și pentru asta nu există un preț.  Știu că îmi veți spune că pentru toate celelalte există MasterCard.

Am vorbit cu mama. I-am spus despre una din problemele mele. La naiba, a fost așa de bine. I-am spus că din discuția despre care v-am spus, aici, acum două zile, mi s-a sugerat direct să încerc terapia, mi s-a spus că folosește terapia și că o ajută și că se bucură de asta. N-a părut o idee rea.  A fost o idee excelentă. Din nou mama mi-a spus că sunt destructiv doar față de mine și că nu merită să încerc nicio cale mai scurtă pentru a ieși din acest semi-blocaj pentru că eu nu știu să fac asta și pentru că e timpul să recunosc că ceva nu mă lasă să merg pe acel drum.

Vreau să vă recomand discuția cu mama. Acesta este medicamentul pe care l-am găsit pentru o zi de sâmbătă cu soare. Mai am de spus faptul că și cuvintele se pleacă lângă mâna mea atunci când văd că nu mai sunt destructiv față de mine. Să te distrugi singur e un păcat. E pe jumătate păcat dacă ești conștient de asta și adaugi și o cerere de ajutor. În speranța că v-a plăcut ce v-am scris, mizez pe faptul că lucrurile cele mai dragi și de durată se construiesc cu înțelegere și încredere. Vedeți cum fac eu terapie cu mine. Și, ca de obicei, împart cu dumneavoastră. Dacă gândiți de bine când citiți aici, eu o să-mi dau seama. Voi simți asta. Să vă fie cu soare!

4 thoughts on “E bine să vorbești cu mama

  1. Pentru mine discutiile cu mama sunt printre cele mai bune lucruri ale vietii; imi iubesc si admir mama, e cel mai bun, mai puternic si mai pozitiv om pe care il stiu, nu are studii superioare dar are o intelepciune extraordinara. E modelul meu in viata, incerc zilnic sa ii aduc bucurie si sa ii fiu aproape sufleteste. Si as mai spune ca azi, dupa ceva experiente traite, am inteles ca nu exista iubire mai pretioasa si mai curata decat aceea a mamei.Daca voi avea copii sper sa le pot fi macar jumatate din cat este omul acesta minunat, MAMA.

Lasă un răspuns

