Unde dracu e timpul meu

Bun să vă fie timpul pe care nu-l irosiți. Acest post trebuia să se numească Prostule dar am zis că am mai folosit asta odată. Apropo, căutați postarea care se numește așa cum v-am spus eu, sigur e actuală. Câteodată mă întreb pe ce s-a dus ziua mea și, recunosc, mă obsedează asta, mușcă din mine ca o noapte din zi și lasă urme mereu. Nu-mi explic de ce mă simt așa, azi era ziua în care am promis că nu mai scriu, dar am simțit să o fac, e ciudat și e un feeling prăpăstios, e necruțător. Doamne și aveam o stare bună de dimineață.

Altă chestie ce mă frustrează în viteaza șasea cu mii de rotații este ideea că durează mult prea puțin starea de bine, relaxarea aia, durează prea puțin gândul că da, gândul că eu sunt. Toate tâmpeniile de mare calibru durează ca Orbitul vechi, durează și consumă și afectează și pun la pământ de parcă ar fi La Familia cu ai lor băieți.

Unde dracu e timpul meu?

3 gânduri despre &8222;Unde dracu e timpul meu&8221;

  1. De multe ori mi-am pus si eu acesta intrebare ! 🙂
    De multe ori spunând ADEVARUL
    http://www.220.ro/embi/XWxIFgRIA0
    am fost injurat………………..
    Acum ca ADEVARUL a iesit la iveala, cei care m-au INJURAT,
    s-au ” dat la fund ” lua-i-ar dracu’ ! 🙂
    O saptamana asa cum ti-o doresti
    dar musai sa poposesti
    macar asa , un pic, in casa-mi virtuala
    caci , ce vei citi, NU o sa doara ! 🙂
    Aliosa.

Lasă un răspuns

