Ce faci când ai multe de făcut

Bună seara. Ce faci când ai prea multe de făcut și scrii foarte încet și timpul se scurge printr-o zi găurită și mai încurci și câte o literă de parcă primele trei chestii scrise nu erau de ajuns?!

Păi stai ca zidul Berlinului, stai cu Gold Fm în cap și nu faci nimic, e nouă jumătate și bați greu de parcă ești o mașină de cusut din Cehia care n-a fost peticită de ruși. Și te gândești când or să vină rușii aia cu bombele lor să se termine simularea asta. Te uiți la mâini, vezi că sunt arse și urâte, le iei, le izbești de pereții, amorțesc, acum apasă și mai greu. Bravo bă, ești chiar omul de care fug toți. O să vă sunăm noi, săptămâna viitoare mă uit peste cv-ul dumneavoastră, aveți un portofoliu?

Nu am, dacă aveam credeți că veneam la dumneavoastră, nu, nici gând, mergeam singur pe drum. Am un text prin mail, așteaptă să îl vrăjesc cu pana magică și să zboare, dar se poate întoarce dacă nu l-am hrănit așa cum scrie în codurile H1 și H2. Frustrant nu?

Nu știu dacă vă mai spun de mine, câteodată asta se întoarce împotriva mea și eu sunt micuț și am 56 de kg și dacă renunț la ghete cred că mă îngrozesc. Mai bine mergem cu povești, dar lumea lor este făcută din hârtii și eu nu știu să le citesc, hârtiile zboară din mâna mea de parcă se apropie un val uriaș și oricum n-ar mai conta dacă le am în mâna sau nu. Și nici mâna n-ar mai conta și nici eu și toți murim într-o seară de marți. Sună marți la poartă. Să răspund?

Un gând despre &8222;Ce faci când ai multe de făcut&8221;

Lasă un răspuns

