Amețeli diurne

Nu mai știu cum să vă salut.

Voiam doar să vă spun că atunci când mă cert absolut, am deseori amețeli deloc la figurat și necesit un corp solid de care să-mi sprijin ce mai se găsește încă prin mine. Mă caut dar nu mă găsesc. O să-mi las un bilet ca să mă știu. Vă rog să nu încercați asta acasă ori la muncă ori pe stradă. Se recomandă amplasarea unor scaune de rezemat urgent și solid.

Era cam patru când am început să scriu la asta. Parcă a fost un concurs de blog din ăla simulat în care toți cei care au legătură cu asta se întreabă, în secret, firește, la sfârșitul zilei, dacă a meritat, se uită pe statistici, aruncă laptopul și zic că mâine va avea o idee genială. Ha, ha.

Eu v-am spus, acum aștept să-mi spuneți și dumneavoastră. Cu bine

Un gând despre &8222;Amețeli diurne&8221;

  1. te-ai cam imprastiat intre: „vreau sa spun si nu stiu ce” si „eu am scris, e treaba voastra ce intelegeti” … poate ma luminez in timp si eu, sa inteleg 😛
    acum nu am inteles nimic 🙂 Sanatate!

Lasă un răspuns

