Cum să crești un copil cu 42 de lei

Da, dimineața asta m-a încins un pic. Aleșii neamului au refuzat propunerea legislativă de a crește alocația de la 42 de lei lunar la 200 de lei. Chiar așa: cum să crești un copil cu 42 de lei? Oare îți ajung măcar două zile acești bani pentru a crește un copil? Se vede mai clar ca niciodată că nu vor să mai existăm deloc.

Cu toate că se alocă mult mai mulţi bani pentru un maidanez, 70 de lei pe lună, sau unui infractor, 2.700 de lei lunar, pentru 3,5 milioane de copii nu se găsesc bani la Guvern!”, spune un senator al PNL, citat de Libertatea. Mai vreau să adaug și aici ceea ce am punctat pe facebook și anume că presa nu scrie despre acest subiect, deopotrivă sensibil și îngrijorător, creator de nervi și de nevoi. În schimb punctează Libertatea care nu are fond de dezbatere în acest sens.

O face și eu de acest gest sunt plăcut impresionat. Gândesc că toate publicațiile care, în aparență, afirmă că informează în vreun fel publicul român ar fi trebuit să scrie dracului măcar o fraza sau două pe acest subiect, dacă, din greșeală, cineva le aducea această, se pare, informație de coș de gunoi.

Apoi că gândesc că și 200 de lei pe lună să crești un copil e puțin rău. Cum să te descurci cu banii ăștia? Din ce să mâncare, să alimente, să controale la doctor, să medicamente, să mâncare, să vitamine. Valoarea unei vieți pe care aleșii neamului ne-o găsesc este fix de 42 de lei pe cap de om. Punct.

 

32 de gânduri despre &8222;Cum să crești un copil cu 42 de lei&8221;

  1. Eu am prins când era şi mai săracă de 42 de lei. Vreo 22 lei, cam aşa. De 10 lei îmi luam dulciuri şi restul îi puneam la „puşculiţă”. Până de Paşti sau Crăciun, când se cumpărau haine noi(tradiţia), adunam o sumă modestă şi-mi luam şi eu ceva frumos. Suma asta mi se pare a fi „o/un ceva” mai mult simbolic. Dar, decât deloc…

  2. este trist ce se intampla in Romania… 42 de lei sunt o nimica toata si sa spui ca nu sunt bani la buget pentru alocatiile copiilor mi se pare o prostie pentru ca ei sunt viitorul tari si merita orice investitie…suma alocata pentru un puscarias este mare avand in vedere ca sansa de recidiva este mare, asta ca sa nu mai vorbim de faptele pe care le comit

  3. Eu una urasc faptul ca m am nascut in aceasta tara!de ce nu puteam sa fiu nascuta intr o alta tara mai buna? cum ar fi Italia unde alocatia pt copii pana la 18 ani este de aproape 200 de euro si am inteles ca pana la varsta de doi ani cei mici primesc alocatie de 2000 de euro pe luna..dar in Romania ciuciu.

    • ai înțeles bine, cam așa știu și eu, oo dar mai sunt și nordicele care oferă multtttttt. da, țara cu cei mai mulți miliardari este asta și cu cei mai săraci copii și cu cele mai mici salarii care potrivit unui raport UE de astăzi este de 218 euro salariul mediu numai că super mulți nu îl iau pe nici ala. și atunci: dacă salariul tău e 200 de euro și ai acasă soție cu copil cu alocație de 42 de lei și cheltuielile, doar ele singure singurele, ajung la 200 de euro, cum o scoți lună de lună la capăt?

      • limba română e de departe cel mai atractiv lucru. este SUPERBĂ, dacă nu-ți bați joc de ea, îți poate dărui cele mai minunate lucruri
        Vă mulțumesccc

Lasă un răspuns

