Cum am făcut laptopul curat

Bună ziua. Mi-e drag acum să scriu, am schimbat multe pe la configurația laptopului meu, am dezactivat și șters toate programele care nu erau utile, am dezactivat fiecare aplicație care consumă memoria RAM cu ajutorul unui tutorial de pe Youtube, am defragmentat fiecare partiție, am șters fișierele temporare care se adăpostesc prin laptop, l-am șters de mama focului, arată și el cât de cât bine, am schimbat tema de Google, am pus aspiratorul pe el, acum nu se mai încălzește așa tare.

Dacă mai știți ceva cu care să-l fac să fie și mai rapid dar care să nu influențeze partea fizică a componentelor, adică, pe scurt, să nu îmi suprasolicite vreo componentă până la momentul în care se va duce fix de apa sâmbetei că da, astăzi este sâmbătă și este just să fie așa, vă rog să scrieți.

Nu pot să nu mai spun încă o dată ce bine este să ai ecranul perfect curat, ce nou pare micuțul asta și pentru a-l privi de fiecare dată în ochii când scriu, e bine tare să îl am curat, poate așa îmi mai redă starea de a nu mă enerva de fiecare dată când scriu și văd că și tastele, un pic mai curate ca de obicei se apasă mai repede, căci de asta era nevoie ca eu să scriu măcar mai repede decât o făceam până acum pentru că pentru mine este al naiba de important să scriu repede, cam în cinci minute fiecare postare că altfel mă apucă groaza.

Cu bine

Lasă un răspuns

