Îmi trag ultimul glonț mâine

Bună să vă fie ținta. Am zis să pun o țigară la fiert până scriu asta. Văd că e ok, mâinile nu-mi bat chiar în gol. Mâine sper să vină un telefon. După el, sper să mai vină încă două. Am încercat să mă uit pe analiza de pagini de Facebook. Asta nu ar fi durerea de cap, durerea de cap este să interpretezi datele și să te folosești de interpretarea lor. Doamne, nici la asta nu nici măcar o șansă. O să merg și or să vadă cine sunt și or să-mi spună că mă vor suna și eu o să le spun că am mau auzit textul asta și ei îmi vor spune că sunt diferiți. Da, da, diferiți dar la fel pentru mine.

Nu am idee de analiză de pagini de facebook, deci sunt carne de tun. Auzi, da tu la ce ești bun? A, să cari marfa cu corpul, nu mai avem locuri. Este ultimul glonț pe care îl mai aștept, nu am multe alte variante, toate chestiile pe care am vrut să le fac s-au deșirat ca o bluză veche dintr-un material ros de ani, de frig și de ploaie. Nu. Eu sunt un copil bătrân ros de ani, de frig și de ploaie. Da, da, am idei de texte pe care nu le scriu pentru că aștept să le folosesc pentru campanii care să miște oamenii din loc și chiar și pentru obiecte înțepenite.

Nu te teme, le poți scrie de acum, când ești într-o pasă lungă, cum numai tu ai, și le poți scrie atât de prost încât nimic nu ți se va mai părea bun și vei spune că nu, nu, astea nu sunt ideile tale pe care te bazai și ronțăiai mândru da-ul absent din starea ta. Ia uite, s-au făcut deja trei sute de cuvinte, e cazul să punem un la mulți ani, să încărcăm arma și să așteptăm. Dacă auziți că aștept prea tare, să bateți la ușă

2 gânduri despre &8222;Îmi trag ultimul glonț mâine&8221;

Lasă un răspuns

