Cu becuri dar pe întuneric

Bună să vă fie lumina. Astăzi este ziua în care îmi aduc aminte, în care mă gândesc la ai mei, la cât de bine s-au purtat ei cu mine, la cât de mult și de multe mi-au oferit ei mie fără să ceară aproape nimic în schimb. E drept că prin asta, prin acest fapt, se punea oarecum o presiune din oficiu pe mine. Vă spun cu sinceritate și cu responsabilitate că de fiecare dată când eram mai tăcut ca de obicei, veneau la mine să vadă ce și cum, ce mai e de data asta. Da, da, de fiecare dată, după masă, se purta discuția de familie.

Intra mama, aprindea lumina, că eu folosesc doar întunericul ca lumină pentru camera mea, mereu se lua de mine că nu las și eu lumina aprinsă cum face toată lumea. În cameră la mine sunt spoturi led, mai exact cinci spoturi, din care se mai aprind doar două momentan, dar totuși se face lumină pentru că este camera mică. Se așează pe pat, se preface că mă apucă de un deget de la piciorul stâng pe care eu le trag mereu spre mine fiindcă am avut o problemă la el și încă nu suport să pună presiune pe el.

Apoi mă întrebă ce mai e acum, de ce mai sunt iar apăsat, a învățat chiar să-mi pună întrebări despre ce vreau să fac ca să-mi arate că eu nu sunt activ pentru că îmi doresc să fac chestii dintr-un singur domeniu și apoi afișează un râs dublat de starea de îmbrățișare și îmi spune să stau liniștit. Eu zic că nu mă liniștește, dar, de fapt, o cam face și când se asigură că e așa, se ridică și pleacă. Mereu uită să stingă becurile, eu mă agit, îi spun, se întoarce, rotește butonul de la becurile cu led ieftine și singuratice, mai râde un pic, de data asta ceva mai încet și ușa se aude cum ne separă și cum separă lumina de camera mea.

Astăzi mi-am amintit de asta când m-a sunat să mă întrebe dacă vin acasă pentru că era la mine în camera și se pregătea să încălzească camera. I-am zis că nu e cazul, nu ajung acasă, am făcut o glumă, i-am spus că dacă vrea poate lăsa lumina aprinsă pentru că nu o să o mai cert. Da, am glumit un pic. E relaxantă starea de a glumi cu cei apropiați. Seară bună.

7 gânduri despre &8222;Cu becuri dar pe întuneric&8221;

  1. Prima oara cand am citit titlul, mi-a zburat gandul fix la becurile economice…..becuri mai chioambe ca cele economice nu exista :)) leduri n-am incercat….

    • am incercat si eu sa fac sa fie bine folosind lucruri absolut reale din viata mea si ceea ce trebuia promovat. cele economice sunt asa da da >))) ale mele sunt doar mai putine, din 55 mai am 2 functionale, dar, la maximum, se vad decent.
      merciii >)

Lasă un răspuns

