Magneziu pentru cei slabi

Bună să vă fie seara orice ați face și chiar dacă nu faceți, tot ar fi bine să vă fie bună seara. Azi am păcălit-o de două ori pe mama fără să vreau asta că merg să îmi iau pliculețe de magneziu. Am zis, n-am fost, Am zis, iar n-am fost. Apoi m-am pus în pat, căci trezit de dimineață, somnul meu s-a dus pe ziua de ieri, pe apa zilei de ieri, mai corect spus, dar n-a fost chip să stau mai mult de cinci minute că a și sunat mama pentru a treia oară să-mi spună să iau magneziu.

Gata, asta a fost, de aici nu se mai poate, am plecat, m-a învârtit eu ceva până am dat de magneziu pe la o farmacie dominicală, unde se pregătea de închis casa și un domn de la pază tot zicea bună seara, vă mai așteptăm, cumva, parcă prea mult pentru ziua mea și cumva parcă din altă țară. Era să mă întreb ce s-a întâmplat cu țara mea, noroc că am ieșit să aștept un autobuz și mai erau și alte persoane și vorbeau așa cum se vorbește în românia. Știu, vor sări pietre pe mine, dar sunt needucați și nici nu ne dorim să fim altcumva, nu ne dorim deloc să ne părăsim pătrățica. Mi-am pus căștile mici sub glugă, am ajuns acasă, m-am ocupat de magneziu și a fost destul de bun, adică mult mai bun decât m-aș fi așteptat și în câștig față de scepticismul meu exagerat față de a cumpăra așa ceva.

Deci, acum sunt la categoria recomandări: magneziu la pliculeț pe seară după insistențele mamei. Aș fi putut să scriu și despre altceva acum dar parcă a fost mai pe nerăsuflate acest subiect și nici nu a trecut prea mult, au început să mă asculte parcă mai atente. Vă urez o seară liniștită.

4 gânduri despre &8222;Magneziu pentru cei slabi&8221;

  1. din ce-am mai citit magneziul are – pe langa multe alte proprietati – rolul de a calma si a induce o stare de bine (cand il dizolvi praful in apa desigur😀 ). Probabil de aici si starea ta de zen🙂

  2. magneziul e primul suspect în stările de oboseală. Printre muuulte lucruri bune pe care le face, ține calciul și potasiul în organism și împiedică formarea sărurilor de calciu insolubile – pietricele la rinichi. Povestea cu lipsa de calciu e un mit. În alimentație, calciu e peste tot. Până și pe pereți!🙂 Dar magneziu și potasiu mai puțintel. De-aia un pliculeț de Mg te face zen, că relaxează musculatura și indirect induce o stare de bine.
    Ăsta ar fi fost un advertorial perfect.🙂

Lasă un răspuns

