Orele când sunt PROST

Bă, Prostule!!! Bună seara. Ia să vă dau ceva real, că doar de asta vă rătăciţi pe aici. Lucruri reale, domnule, lucruri care dor, lucruri ca o rană deschisă şi continuă. Da, ziua sunt orele multe când sunt PROST. Nu, nu pot scrie cu litere mici. Cred că am uitat să şi scriu. Nu cred, sigur este aşa. Orele în care sunt PROST sunt multe, între opt şi zece ore pe zi şi nu am leac pentru ele. Într-un colţ, un om mic, muşcă din lemnul de birou în tăcere şi vrea să plângă aproape dar furia nu îl lasă. Sau ceva de genul, nu ştiu dacă este vorba despre furie, poate durere strânsă într-o cutie de pocnitori mici.

Da, eu sunt ala, abătut, aplecat care se preface că face ceva dar de fapt nu face pentru că nu pricepe şi asta îl ucide şi nu la propriu şi pentru că, poate, nu îi înţelege pe oameni şi cu cât se apropie de ei, tot ce îşi mai doreşte este să plece cât mai departe. Oricum mama lui i-a spus mereu că nu s-a adaptat. Prostul ala care le calculează mereu pe toate atunci când ar trebui să facă cu totul altceva. Da, ala. Ala din colţ care ar vrea să facă şi să se implice mai mult şi clachează mereu. Cine dracu eşti tu, mah?

Aveţi idee cum e să nu treacă timpul pe care ai vrea să îl investeşti cu folos, dar el trece şi mâine se va răzbuna pe mine pentru că i-am permis s-o facă. La naiba, la naiba, cu mine. A da, şi simt ură în acest moment faţă de poezie pentru că nu mai  stare pentru ea şi mă vede mereu în starea asta, mă scuipă, mă bate din priviri şi pleacă. Este nebunia perfect rotundă să ai carnea din interiorul pielii mele.

Aici închid cu un mesaj simplu. Nu e o metaforă. Mama şi tată, îmi pare rău pentru asta. Al tău fiu!

Lasă un răspuns

