Rufele spălate pe facebook

Da, bună seara. Chestia este că s-ar putea să daţi cu pietre în mine, dar asta este un lucru normal. Toţi oamenii pun lucrurile faine sau le modifică pe cele naşpa şi le pun pe facebook. Ce e în regulă cu mulţi de pe lângă noi, oare ce e, ce e. Dar absolut orice care nu e chiar atât de fain e spoit în doi timp şi trei mişcări şi pare că toată lumea sta la picioarele respectivului în timp ce acesta îşi aranjează părul într-o formată din noi. Dar ar trebui să ne mişcăm, să ne dăm dintr-o parte în alta, să facem gălăgie, să batem din picioare, să zicem că aici este un mediu îngrijit şi că e pe bază de bun simţ. dar se pare că bunul simţ nu vrea să fie ca mine.

Domnule, de la o vreme parcă toţi aveţi totul la picioare dar văd că încălţările sunt cam murdare. Ştiu, nu contează, niciodată n-a contat. Nu contează, eu postez aici ca să citiţi. Şi ca să nu uit cât de mult vreau să să aflaţi că prea sunt mulţi  care pun toate rufele spoite pe facebook şi mă supără că mi se amestecă cu poeziile şi cu textele faine şi cu lucrurile care sunt demne de a fi băgate în capul meu. Pe scurt, unii se ladă mult mai mult decât pot suporta eu. Şi de acum, am de gând să dau delete instant. Nu mai e timp pentru negociere aici. E prea mult pentru stresul meu.

Eu sunt limitat. Prea sunt mulţi care par pefecţi şi eu m-am convins că nu e aşa. Şi nici nu vreau să aflu cum sunt ei de fapt. Vreau doar să nu mai am mulţi oameni care spoiesc rufele ca la ţiganiada de pe facebook. Şi nici facebook-ul nu mai este ce a fost de când ne taxează şi ne şi cere, indirect, bani. Să aveţi seară super faină.

20 de gânduri despre &8222;Rufele spălate pe facebook&8221;

  1. Ce mai astepti? Report, delete, unfriend pentru asta sunt! Si nu zic asta ca sa scap de sub incidenta instrumentelor de mai sus, elimina orice consideri irelevant!

  2. Sau am putea decât să ascultăm. Ascultare pasivă sau ascultare selectivă, care se limitează în esență la sensul global al mesajului. Într-un fel, învățăm să ascultăm în diagonală. Ne protejăm prin mecanisme de apărare și rămânem cufundați în ego-ul nostru. Simplu. :))

  3. acuma depinde cum tratezi reţeaua aia. eu n-o iau prea mult în serios şi comunic cu puţină lume de fapt. dar lista de „pretini” este la mine ca un elastic: niciodată întins. mereu şterg câte un nefericit, doi, zece…

  4. Am părăsit FB imediat ce mi-am dat seama că e o tâmpenie. O zeamă palidă unde fierb, la foc mic, niște inși cu care n-ai nimic în comun, dar cărora le-ai acordat prietenia, din prostie. Prostia începătorului. Pe urmă te trezești cu poze cărora trebuie să le dai laic, cești de cafea văzute de sus, în spumă fotoșopată cu o inimioară sau cu un trifoi cu patru foi… Ce vor ăștia de la mine?! Să-mi facă ziua frumoasă?! La dracu! Ăștia sunt chitiți să mi-o strice!

Lasă un răspuns

