Mulțumesc pe 800 de lei și bonus zâmbete la purtător

Nu știu dumneavoastră cum faceți dar eu când vine vorba de salarii și de modul grosolan în care se poartă patronul cu angajații săi, încep să vorbesc tare și mult și să nu mai țin cont la vorbe și nici să mai realizez dacă jignesc pe cineva sau nu. Dar cred că nu pot jigni eu pe vreun patron, cu burta plină de evaziune sau cu ea doar pe jumătate, pe cât de mult poate el tăia din salariul angajaților. Căci, demult, de bonusuri ori prime de vreo sărbătoare în care își umflă buzunarele profitând de principiul Să dăruim, să fim mai buni nici nu poate fi vorba.

Un alt patron, cu o fire asemănătoare folosește modul în care un prieten, tot patron, evident, își dă angajați afară dacă au vreo problemă de sănătate ori dacă nu zâmbesc la fiecare comandă de gumă de mestecat și lipesc eticheta de Mulțumesc peste o față, deseori, teribilă și înspăimântătoare a unui client în goana sa spre a impresiona vreo nefericită la drum de seară. După asta, patronul își bagă angajații la foc automat de curățenie pentru că e mai ieftin să-i pui la curățenie pe aia pe care îi jignești cu plata decât să aduci alții.

Apoi, patronul care nu are nimic de-a face cu omenia decide să împartă în stânga și în dreapta ideea că angajați nu au niciun drept și că ar trebui să fie recunoscători că vând și spală podele și pun marfă la raft și suportă clienți care nu cumpără nimic dar cer întotdeauna să vadă produsele cele mai de sus. Dar trebuie să te faci preș și pentru client, informal spus client pentru că nu cumpără, deci este vizitator, și pentru patron , eventual și pentru familia patronului care vrea de fiecare dată câte ceva și nu contează că ai multă muncă de făcut în timpul acela, dorința familiei patronului e condiție de aur dacă vrei să mai iei 800 de lei pe lună și să strige proprietarul de cameră după tine în fiecare zi că nu ai plătit toate cele.

Zi bună vă doresc și vă mai spun

4 gânduri despre &8222;Mulțumesc pe 800 de lei și bonus zâmbete la purtător&8221;

  1. De doua ori in viata mea m-am infuriat si am zis ca eu nu mai vreau sa fiu angajata la patron cu salariu minim pe economie si de doua ori m-am facut eu ” patron ” si m-am chinuit enorm de tare sa reusesc sa platesc macar minimul pe economie si se pare ca nu am prea reusit fiindca nu mi-a placut sa ma implic si in politica, fiindca un patron care nu este sustinut politic, risca falimentul inainte de a-si da seama ce se intampla, iar codul fiscal este facut doar sa jumuleasca mica initiativa si salariatii, fiindca cei mari isi permit evaziunile. Asa ca schimba si tu tabara de salariati in cea de patroni si vin eu la tine sa ma angajezi, poate reusesti mai bine decat mine, vrei ? Sa nu intrebi cu ce bani, fiiindca nimeni nu s-a nascut cu bani, acestia se atrag prin ” creier ”, eu cand am vrut, am gasit solutii. Tu poti si mai mult, numai sa vrei, dar sa te intorci si sa ne spui si noua cum este, ok ?

    • e 11, sunt obosit, mancarea nu mi este inca gata, puterea si somnul s-au despărțit și atacă din direcții opuse. vreau doar să pot privi oamenii în ochi și ei să nu mai verse așa foc pe ceilalți. e prea mult ce cer. Da, o să spun că am o idee, dar nu am bani, Cum să-i fac, să-i fur nu mă pricep, să îi muncesc tot nu se ajung. cu fiecare zi, viata pare chiar cel mai detestabil lucru. seara buna

Lasă un răspuns

