Omul cu pastilele în inimă

Bună dimineața pentru voi. Mă întrebam de ce am nevoie de o țigară și o cafea și un pic de aer rece ca să rezist unui început de zi. Am nevoie să mă mint ca dacă bag astea în mine, ziua va fi altfel. Și când este un moment greu și zici că ai nevoie de pauză și te duci la o țigară și la o gură de cafea și nimic nu se schimbă, când te întorci la locul din care ai plecat, cu probleme, le ai fix în aceeași ordine și nimic nu se schimbă.

Ce ironie fața de tine să crezi că ceva se rezolvă după ce bagi pastilele astea. Și când mergi o seară să îți torni băutură-n cap nu se schimbă nimic. Spui că ai nevoie de o pauză binemeritată, nu înțelegi scuza asta, dar te folosești de ea cu bucurie, te duci, bei, nu mai ai idee cum ajungi acasă, dar mâine ai aceleași probleme. Și, în funcție de cât te-a costat seara trecută, e posibil să ai mai multe.

Dar crezi că o altă pauză, câteva zile de concediu sau ce or fi ele, rezolvă problemele pe care le ai, rezolvă ce nu știi să faci acum. Hai că ne distrăm cu felul nostru drăcesc de a fi. Și când zici: stai să mănânc și apoi ma văd eu? Da, și asta e la fel. Ești aceleași om care fuge sau care bagă pastile în inimă ca să priceapă mintea. Dar de unde nu este, nici cele mai credibile vicii de pe planeta asta, nici chiar drogurile de toate zilele sau drogurile de Sărbătoare nu au de unde da. Acum spuneți dumneavoastră dacă greșesc eu cu ceva atunci când zic că suntem mincinoși?

3 gânduri despre &8222;Omul cu pastilele în inimă&8221;

Lasă un răspuns

