Cum să refuzi un advertorial?

Bună ziua. Eu nu mai am așa mult timp, dar asta o știați deja. Și nu e despre asta, e despre cum să crezi că ceea ce scrii merită mai mult. Da, merită. Deci primești o propunere de a scrie un articol de promovare. Dar zici că tu ai idee despre ce este vorba și nu mai vrei așa, că nu mai stai bine cu timpul și te gândești la alte chestii. Da, știu, ar mai fi noaptea, dar chiar și ea e neîncăpătoare.

Apoi zici că vrei să primești linkul respectiv pe blogul tău și pentru asta, ca și pentru articolul plătit, ceri un preț, mama lui de preț de doi lei și restul bomboane. E o vorbă așa, nu întrebați. Îl faci pe om să înțeleagă că ai idee cu ce se mănâncă blestemata construcție de autoritate de pagină, adică forța ei pe cântarul Google, ai idee ce mama naiba se va întâmpla cu linkul de la tine, ca și cu alte linkurile puse la alții ca tine, care, să fim sinceri, nu au idee cum merge chestia asta, dar manifestă poziție și interes. În fine, ideea este că nici eu nu am habar în mod total, dar nu-mi mai vând timpul și cuvintele și imaginația pe degeaba. Bun. Eu îi propun un preț pe fiecare lună în care linkul apare la mine pe blog. El îmi spune că vrea articol, dar că, paradoxal, mi-l plătește într-un mod de rahat, pentru că atât valorează.

Întrebare: De ce vrei ceva atât de mult dacă îmi dovedești că pentru tine valorează atât de puțin. E cazul să mai învățăm câte ceva. Concluzia articolului este că trebuie să avem habar de capul nostru când acceptăm sau refuzăm un material.

5 gânduri despre &8222;Cum să refuzi un advertorial?&8221;

  1. știi deja: sunt campion al refuzurilor de a scrie pe doi lei. sigur, îmi permit-ar spune mulți- dar realitatea este că nu îmi permit deloc să refuz osursăde venit, doar că am decis să nu mă vând ieftin și să nu mă abat de la ceea ce îmi place să scriu.
    și, mai ales asta, nu îmi plac mânărelile, șoricăriile…

  2. Treaba e aşa: orice propunere venită din România de a munci de-acasă, nu este decât o himeră. Acesta este respectul celor ce controlează reţelele, indiferent care ar fi ele. Nu ştii, cât am căutat o ofertă serioasă. Aş putea spune, ca de 10ani sunt în căutari şi nu am găsit. Şi mai mult, dacă eşti de acord ca pe blogul tău să apară şi alte reclame (care în veci nu îţi vor fi plătite !), nu te alegi decât cu viruşi ! Şi culmea! Nu este vorba despre niciun aşa-zis investitor strategic, nu este vorba despre nicio politică UE care vezi-doamne ne-ar fi impusă, ci e vorba pur şi simplu de respect.

    Am renuntat definitiv la acest tip de ofertă care într-o ţară civilizată poate reprezenta o sursă suplimentară de venit de cca. 500-700 euro/lună. În acest sens o să iau de exemplu Germania, unde cine îşi face timp 3-4 ore zilnic, are posibilitatea ca prin această activitate să-şi plătească, spre exemplu, ratele la un apartament sau în 2-3 ani să-şi deschidă o firmă. Şi dacă nu-şi deschide o firmă, această sursă suplimentară de venit este NEIMPOZABILĂ, deoarece în Germania, orice venit suplimentar unui contract individual de muncă este neimpozabil până la nivelul acestui cuantum, indiferent din ce parte ar veni (vezi dobânzile din bănci). Şi încă un aspect privitor la respectul fiscului german: orice Gewerbe (PFA) este scutit de impozit pe venit până la încasări anuale de 24.600 euro (2050 euro/lună); rămâne doar obligativitatea de a-ţi plăti asigurările de sănătate (sau orice fel de asigurări-private sau prin efectul legii).

    De precizat, că pragul de sărăcie din Germania şi implicit din UE este de 934 euro/lună. În acest context este inutil a mai comenta nivelul nostru de trai sub toate aspectele.

  3. Întrebarea asta: „De ce vrei ceva atât de mult dacă îmi dovedești că pentru tine valorează atât de puțin?”, este de-a dreptul genială!!!! Îmi permiți să ți-o fur și să le-o dau drept replică celor care vin cu prețuri de 2 lei? Pot, pot, pooooot?

Lasă un răspuns

