Când iei calmante, te doare capul

Bună ziua. Avem o problemă. Am început să iau calmante pentru durerile de cap, mă doare și mai tare. Eu am avut o istorie cu calmantele astea. Pe scurt, luam prea multe, prea multe. Luam calmante și-mi injectam cafea neagra, amară, proastă și, deseori, ieftină. Câteodată ținea de foame. Oricum eu nu mănânc. Nu de alta, dar nu prea pot, adică multe chestii îmi fac rău și simt că îmi vin înapoi. Am deviat. Revin. cand iei calmante, te doare capul

De la o vreme, cam de zece zile, îmi masez singur tâmplele și am început, pe lângă asta, să mai arunc pe repede-înainte câte un calmant și apoi mă doare capul câteva ore. Da, recunosc, după ce iau calmantul, după aproape o jumătate de oră, mă lasă durerea ca pe o victimă din care nu mai curge sânge când dimineața și-a lăsat sângele propriu. Mă scuzați, trec rapid în metaforă. Dependență netratabilă sau nebunie albă. Mă lasă și mă face să mă apropii prea repede de oboseală. Chestia este că asigură durerea de a doua zi. E o garanție nescrisă, toți o trăim, doar unii o trăim cu frică.

Deci de durerea din prezent iei calmante și ele se asigură că mâine te va durea capul din nou și mâine le vei lua pe cele care se vor asigura că poimâine te va durea capul la fel. Da, și mă lăsasem. Și durerile mergeau în fiecare zi la treaba lor, nu mă salutau, nu-mi era dor să le mai văd, eram un fost prieten apropiat, unul care-și punea mâinile în formă de cruce la capătul lor. Durerile de cap au o poveste care nu dispare, doar se ascund sub tine, te ridici și le vezi, apoi te așezi peste ele, iei calmante, ele sunt deasupra, în curând ele îți dau calmante, peste un timp nu mai ești conștient de ce le iei sau cu te ajută. Doar le iei. Calmantele de cap fac durerile să se rotească și să fie mereu actuale și proaspete. Vă doresc să nu aveți. Mulțumesc că treceți pe aici.

15 gânduri despre &8222;Când iei calmante, te doare capul&8221;

  1. Am revenit, da. Rămân „parţial” la aceeaşi părere. Trebuie să existe un calmant care să te scape de dureri şi nu neapărat medicamentos. 🙂

  2. Radu, asta trebuie să faci și tu: un control medical.
    N-o să începi cu tomografia, pentru că dacă motivul durerii nu se află în interiorul căpățânii, geaba tomografie.
    Cea mai banală cauză a durerilor tale de cap poate fi înfometarea cronică la care te supui (nivel scăzut al zahărului în sânge – creier neoxigenat). Boala de reflux gastroexofagian (venitul mâncării înapoi pe gât) se tratează și ea. Nemâncatul și excesul de cafea o agravează.
    Există și alte cauze probabile ale durerii de cap. O spondiloză, o sinuzită netratate. Pe urmă, calmantele zilnice. Dependența de una sau mai multe substanțe pe care le conțin. Dar asta văd că deja o știi.

      • Adică… cum mizezi?! Ca formă de distrugere lentă?
        Uite ce-ți propun: începe să mănânci foarte puțin și des alimentele care nu se întorc înapoi. Bea apă. La dracu, asta chiar nu e complicat. Câteva înghițituri de apă și când nu ți-e sete.
        Și spune-mi ce calmante înghiți? Și de câte ori pe zi?

      • ieftine de doi lei, ketonale, ibuprofene, poate, nurofene. eu incerc cu unu, apoi mai iau unul, dacă e, mai iau unu. cand luam de astea mai demult, luam plus paracetamoale, adică doua deodată ca altfel nu avea sens.

  3. Eu am dureri cronice de cap de vreo câțiva ani, să tot fie vreo 3 sau 4, poate chiar 5. Aşa, din adolescență. Am luat,la debutul lor, algocalmine şi alte „mine” cu pumnul, fără niciun rezultat bun. Între timp, durerea mea s-a făcut tot mai mare şi s-a mutat în ochiul drept. Şi nici că mai pleacă de acolo. Am fost consultată de 3 oftalmologi şi un ORL-ist. Ba chiar mi-am făcut şi tomograf. Şi… surpriză… tobe… n-am nimic. Da’ nimic! Însă continuă să mă doară. Probabil şi-or fi zis ăia că mă prefac.

    • ooo, asta e ceva stiu, e buna asta, nu va fi posibil, am ales sa nu mai mint si eu cu oamenii cu care imi mai vorbesc inca, nu ne mintim deloc. deci viata pe care o spuneti nu va fi nicioidata

Lasă un răspuns

