Prea devreme prea târziu

Să nu vă luaţi după titlu, să nu omorâţi minutele după înţelesul lui că ajungem la şcoala în care îi explicăm copilului ce a vrut să spună autorul şi de acolo s-a dus tot. Dar chiar a fost în seara asta un moment în care a fost prea devreme prea târziu şi nu prea am avut cum să-l acopăr. Mă uit la oamenii aştia, ca un ciudat, care stau să prindă trafic de la Răduleasca. Băi ce înseamnă să stai la un share de-al lui Mândruţă.

Oare ce naiba mai poţi crede despre tine când eşti un vânător nenorocit de tiluri şi vedetuţe ieşite la pensie. Trebuia să spun asta că ştiu că o să citiţi şi mai ales ştiu că nu citiţi traficanţi de vânturi, ca să fiu elegant, că altfel nu v-aţi afla pe aici. Dragă lume atunci când ai un blog sau două sau NOUĂ, trebuie să scrii despre ce dracu faci tu sau despre ce dracu ai vrea să faci sau despre ce dracu ai văzut şi ţi-a plăcut sau despre ce urăşti în fiecare mirobolantă zi.

Da, ştiu, aici am pus pe dracul de două ori, este un dracu dublu, alţii şi-ar fi folosit organul ca să exprime ceva punctual. Dar să vă spun de ce uneori îi citiţi pe cei cu organe pe blog sau ştiţi deja. Dacă nu ştiaţi, vă spun că este datorită sau din cauza lipsei de curaj şi pentru că apreciaţi asumarea totală a acesui fel de a te exprima. Dacă eu aşa aş vorbi în viaţa reală şi aş scrie pe blog la fel, care ar mai fi chestia, unde aş mai fi altul, de ce aş mai scrie sau de ce aş mai vorbi cu prietenii? De ce?

Aşa că, de la o vreme, prefer să pun mai multe idei dar mai scurte pentru că restul de idei este la dumneavoastră în minte imediat după ce aţi văzut prima idee la mine. Şi, da, despre asta e vorba. Eu vă spun pe scurt, vă spun un paragraf, dumneavoastră faceţi corelaţii, comentăm, scriem, răspundem, discutăm. Şi pentru toate astea nici nu vă pun afilieri cu emag-ul sau cu oricare alt afliat de valorifică banii ca pe şosete rupte. E bună comparaţia? Nu m-am gândit prea mult, nu am răsuflat pe articolul acesta, am respirat doar o dată. Cred că aşa trebuie să fie scris un articol de blog. Cu bine

6 gânduri despre &8222;Prea devreme prea târziu&8221;

  1. Da,da, așa trebuie scris. Eu, dacă aș sta să analizez și să șlefuiesc fiecare articol, n-aș mai publica niciunul. Doar că la mine diplomația și prefăcătoria nu funcționează, așa că scriu fix ce și cum îmi trece prin minte. Cui nu-i place, să scrie acasă..
    Cât despre goana după trafic… eu zic că le merge, pentru că există suficientă prostie cât să hrănească două Românici 100 de ani de-aici înainte.

Lasă un răspuns

