Nu mai scrieți mesaje la fel

nu mai scrieți la felBună ziua. nu am plănuit nimic, nu am plănuit să scriu, dar o fac pentru că simt că am ceva de spus și o spun diferit, adică cam cum încerc mereu. E drept că nu îmi iese mereu. De data asta este vorba despre despre mesajele de felicitare de Paște, cele de toate zilele, despre cum sunt ele și ce (mai) înseamnă ele. Da, scriu pe repede-înainte, deși nu mă grăbesc pentru că, punctual, nu am nimic de făcut într-un tip dat. Dar m-am obișnuit în ritmul asta. O să postez aici statusul de pe facebook, status pe care, eu cu mânuțele astea două, l-am scris și cu ce naiba am în minte l-am gândit. Vă rog să-l citiți, vă rog să dați cu pietre sau să dați din cap dacă este în regulă. Nu vreau strigăte de bine, doar un gest din cap.

Nu mai trimiteți mesaje la toată lumea la fel. Nu. Scrieți doar ceva simplu și direct, din inimă, pentru fiecare și la sfârșit spuneți numele persoanei respective. Dați doar câteva mesaje, dar scrieți așa simplu (și neapărat NOMINAL) să ajungă la destinatar. E bine pentru omul care primește mesajul să fie sigur că e mesajul lui pentru că există în el numele său. Asta va face orice urare de paște să fie Specială pentru că se vede că omul care ți-a trimis se gândea la sărbătoarea ta și numai a ta și nu a ta și altor 131 de persoane. De acest paște eu vă urez să aveți ÎNCREDERE. Atât!

13 gânduri despre &8222;Nu mai scrieți mesaje la fel&8221;

  1. Da…
    am pățit într-un an să primesc mesajul copy-paste cu tot cu numele emitentului anterior. În agendă figura un nume, în mesaj altul.
    Prefer să nu mai primesc deloc.
    Pe același principiu nu mai trimit de ani buni mesaje de „sărbători”. Doar răspund, de obicei fiecăruia, scurt și nominal.

Lasă un răspuns

