Zilele de Paște în pijamale de boală

Bună ziua. Să fie pace și liniște. Iar îmi bat mâinile în gol și câte mi-am spus aseară că am să fac și nimicuța n-am făcut. Aici e partea în care mă înjur, dar nu o mai scriu. Zilele de Paște au adus, după cum era de așteptat, tone de îngrijorări, deși era cald pe afară și, cumva, asta te-ar fi îndemnat să închizi ochii și să vorbești cu razele se soare. Aș fi spus că erau copilăroase, zglobi, proaspete, adică diferite, era pentru prima dată când le întâlnesc la mine acasă, dar eu am tăcut ca un mormânt nevopsit. Cuvintele de legătură le puneți dumneavoastră. Am încredere.

Sunt de sâmbătă în pijamale și de atunci mă gândesc că scrisul subiectiv nu e căutat, că ar fi de un miliard de ori mai bine să fi scris cu taguri, titluri și subtitluri, cu n mii de imagini, despre produse mobile, gadgeturi, despre iphone cât naiba or mai fi ele, despre jocuri pentru pc și Xbox, despre produse din astea care spun cumpără-mă pentru că altfel vei fi mai puțin dator și asta este amenințarea mondială. Da, de la pijamale am plecat și uite unde am ajuns. Ar trebui, de asemenea, să pun la fiecare post imagine sau mai multe imagini că fără ele degeaba un tâmpit ca mine spune ce are în cap, dacă are, deși e clar că demult nu mai contează, în fericirea universală în care ar fi făcut-o vreodată. Dar eu ce fac? Prefer să scriu despre ziua mea, sau cum am făcut Paștele în pijamale. Cine oare vrea să citească asta când poate merge să mai citească pentru a 20-a oară ce a zis Tolo despre Copos. zilele de paste in pijamale de boală

Pe acest subiect, vă spun că n-a mai zis nimic nou, scandalul a fost, omul și-a luat banii de pe urma traficului generat de prietenii săi mediatici plus socialiști nevoie mare și a plecat. N-a închis, niciodată nu va închide, atâta timp cât mai mult de trei milioane de oameni au trecut într-o lună pe acolo. Nici bucătarul nu va închide bucătăria, deși în ultima ultima lună au intrat la el cam 800.000 de inși care voiau să gătească sau să treacă în cv că l-au vizitat pe bucătar și că el le-a spus cum să pună sare lângă carne ca să nu se fiarbă prea mult. Noaptea minții. Dumneavoastră realizați în ce țară trăim?

Zilele astea m-am gândit la afacerica aia blestemată din capul meu și de data asta a părut mult mai greu de realizat. Oare de ce? Nu am căutat nimic din ce trebuia să caut pe ziua de astăzi, sunt în pom și pomul e în aer. Simțeam să vă mai repet asta. Cu bine

2 gânduri despre &8222;Zilele de Paște în pijamale de boală&8221;

    • nu, nu, nu de asta. dar tot ce se intampla acum chiar nu prea iti mai lasa alternative, adica normal ca as prefera sa am ceva de facut si e posibil ca asta ma scape si de cateva dureri, dar nu am . ce mai fac e aasa bonus, incercari, incerci apa cu degetul

Lasă un răspuns

