Nu te place nimeni dacă nu ai bani

daca nu ai bani, nu te place nimeniBună ziua. Nu am mai scris pentru că nu mai sunt bine de câteva zile. Acest Paște mi-a fost fatal. Acum știu la ce vă gândiți dar vă asigur că nu e cazul. N-am ieșit din casă deloc. N-am ieșit din pijamale, așa cum am și scris. Vreau să vă spun asta: Nu te place nimeni dacă nu ai bani. Punct. Nici nu cred că era nevoie de un post pe blog. Ai bani, toți te cunosc, e bine, e frumos, nimic nu e nelalocul lui. Ai cum să faci bani, un alt lucru important de știut, toți te plac.

Mai vreau să subliniez și că este în capul unora următoare chestie: domnule, cică, contează cum faci bani. E pe naiba. Nu. E pe dracu. Nu contează, contează să îi ai. Punct. Dacă îi ai, vorbești. Dacă nu, ești mut. Simplu și la obiect. Degeaba ai idei. Ideile sunt făcute să mintă. Ideile mint pentru că nu au acoperire. Ideile sunt doar ficțiune. Dacă ești ca mine, nu te mai minți, lasă-te de asta, nu ai nicio șansă niciunde. Dar ai idee de ce? Pentru că nu ai avut niciodată. Te întrebi de ce nu te mai cunosc oamenii? Da, ai citit deja mai sus.

Nu le mai spuneți celor din jur că mai contează sufletul, că doar nu îi aveți pe cont ca să vă puteți juca cu mintea și cu ființa lor. Spuneți-le că dacă nu au bani, nu îi va plăcea nimeni. Niciodată. Dar știți de unde există la chestia asta o urmă de îndoială? Ea este din faptul că e posibil, printr-un număr de la Loto, să câștige vreunul din asta pe care nu îl place nimeni și atunci o portiță de bună ziua și hai nu dai și tu ceva de băut este foarte bună. În rest, cineva sau ceva cu mila. De fapt, numai milă, durere și frustrare. Nu vreau decât să vă întreb asta: de ce oamenii spun celor din jur că vor fi acceptați dacă nu au bani? Poate, cumva, pentru că nici ei nu au și vor să se asigure că va mai rămâne cineva pe care să pună bază sau care nu va pleca definitiv.

Imaginea este de pe descoperă.ro

27 de gânduri despre &8222;Nu te place nimeni dacă nu ai bani&8221;

  1. Intotdeauna am fost asa . exista persoane precum mie carora viata nu le-a suras in mare parte din timp. niciodata nu am avut bani iar minimul de supravietuire mi l-am castigat cu mare greu. nu pentru ca nu as fi capabil ci pentru ca cei din jur profita de oportunitati si se pun pe clocitoare si nu se uita in stanga si in dreapta. (totul datorita faptului ca suntem mult prea multi pe pamant, multe guri de hranit, hrana putina si cei care o detin te santajeaza din ce in ce mai mult avand impresia ca trebuie sa le pupi picioarele ca ti-o ofera) daca ai nenorocul sa fii o persoana modelata pe viata de catre parinti in spiritul ideii ca sufltul conteaza, ca nu trebuie sa fii profitor, nu trebuie sa vorbesti urat, nu trebuie sa te iei de nimeni chiar daca iti fac rau , si sa nu fii in general ca ei , vei avea un ghinion constant pe viata. astazi nu te baga nimeni in seama daca nu esti in cercul lor de prieteni. exista si persoane care te accepta asa dar nimeni nu te accepta pe gratis. fie ca e familia, un prieten sau o iubita, pentru aceasta acceptare fara de bani trebuie sa dai ceva in schimb, si anume iubire. e cu atat mai greu si mai periculos sa fii obligat neobligat sa oferi iubire si sa te intinzi in patul lui procust pentru ca cei care te accepta „fara de bani si noroc”. in cel mai adanc adevar doar tu esti singurul care te cunosti si te vei accepta asa cum esti. esti prea las sa te sinucizi. asa ca alegi sa devii un outsider si sa continui sa crezi ca nu vei fi ca ei si ca sunt lucruri mult mai importante pe pamant decat astea ..

  2. Buna,
    Eu cred ca esti intr-o pasa proasta si iti urez sa te pui pe picioare cat mai repede.
    … Revenind la subiectul articolului, cam de cati bani crezi ca este nevoie pentru ca o persoana sa placa o alta persoana? Cati bani ar trebui sa ai ca sa crezi ca cineva te place? Poate ca cei despre care consideram ca „au bani” se plang ca oamenii din jurul lor nu-i plac cu adevarat, ci doar se prefac iar prieteniile sunt false si interesate.
    Poate ca problema nu consta neaparat in suma de bani de care dispunem ci de anturaj, de prietenii care te plac fie ca ai fie ca nu ai bani, si de acceptabilitatea sociala. Dar asta cu banii si acceptabilitatea sociala cred ca este o alta poveste.

    • Cred că cei care au bani într-adevăr nu au de ce să țină cont dacă cineva îi place cu adevărat. Dacă vor, mâine zboară în Maldive și gustă o nu-știu-ce chestie unică. Ei pot face totul. Nu cred să le pese de oameni. de muritori. Acceptabilitatea socială ține de banu un pic dar și de cât de mult cred cei din jurul tău în ideile tale, adică dacă cred că din ele se poate naște un număr la loto. Dacă ideile tale au sincope pt că tu, creatorul, ai probleme, te vor părăsi sigur. Încet, dar sigur.
      Mulțumesc de comentariu

  3. în mare măsură ai dreptate pentru că oamenilor le plac (și sunt atrași) de cei lipsiți de griji, mereu zâmbitori, ori atunci când îți lipsesc mijloacele financiare știu că este greu să zâmbești. trist este însă că nici abundența financiară nu este neapărat dătătoare de fericire tocmai pentru că relațiile umane sunt majoritar false, dominate de interese.
    așa că mă întreb acum, retoric, cum o fi mai bine de fapt?
    eu recunosc că sunt o fire optimistă și că zâmbesc mereu, că îmi lipsește cu desăvârșire orice simț material (dar sunt pe linia de plutire ori, ca orice pisică, am căzut mereu în picioare în viață) și că sunt profund solitară. dar îmi iubesc atât de mult solitudinea încât puțin îmi pasă dacă și de ce mă plac (puțin, deloc, cât o fi) oamenii.

  4. Banii aduc fericirea si o intretin! sunt atatea chestii de facut cu banii si mereu m-am necajit pe cei cu bani ca nu au stiut cu adevarat pe ce sa-i cheltuiasca! Am avut si eu zi zile bune, si zile nefericite! Prieteniile care se bazeaza pe bugetul din buzunarul fiecaruia sunt false! Mai important este cum te simti tu, iar tu nu ai depasit inca etapa de a nu mai tine cont de ceilalti, ci este mult mai important sa.ti gasesti starea de bine si in farfuria cu urzici, pesmeti ori trufe! ADaptarea la situatie te face mult mai puternic, iar starile de singuratate, de izolare in pijamale ar trebui sa le folosesti constructiv! Sa te cunosti mai bine si sa/ti creezi propriul eu. Galagia si vacarmul de turma nu e tocmai bun, iar daca ai bani si-i cheltui sa cumperi prietenii, iara e o chestie bolnava! Mai degraba ti-ar trebui o iubita tie, care sa-ti faca gogosi😛

  5. Omule, de data asta m-ai supărat! Și tu și cei care ți-au dat like la aberația asta de articol. Uite, ai voie ca și om să ai căderi, să ai momente în care să spui ce nu simți cu adevărat și să declari că banii sunt totul și că ei trebuie făcuți mort copt. Ai voie. Dar nu de foarte multe ori. Nu, pentru că dacă o faci începi să ne spui de fapt că tot ce faci e pentru bani. Cele mai frumoase povești de viață, cele mai mari succese s-au construit de la nimic și au trecut prin mizeria sărăciei ca să ajungă sus de tot. Dar ce nu au făcut ei, acei oameni, a fost să se plângă mereu de lipsuri. Nu există, sărăcia nu există decât pentru moment. Dacă ea rămâne cu noi pentru tot restul vieții e vina noastră. Momentele acestea trebuiesc înlăturate, trebuie să te lupți cu ele și să nu le lași să te cotropească. Nu îți dau like doar pentru că am fost pe aici, ci îți las mesajul ăsta care, dacă ești bărbat, o să îl iei așa cum e și nu la modul personal. Eu a trebuit să muncesc 3 ani cu mânecile de la haină înghețate, cu ploaia și vântul în față, cu riscul de a murii sau de a mă accidenta foarte grav – așa că să nu te pună mama lui proces verbal să îmi spui că nu știu ce spun. Trage cu dinții, luptă, înghite în sec și mergi pe drumul tău. Plânsul aparține celor care cad pe jos și nu mai vor să se ridice. Fericirea nu e în bani. Dacă mâine ai o super vilă și super mulți bani, o să îți dorești să ai și un elicopter, iar când o să ai elicopterul, o să vrei să ai o insulă. Și tot așa!

    • Touche Dumitru🙂 Baiatul asta trebuie resuscitat si cred ca i-ai facut un bine cu parerea ta(sperand ca va reflecta putin ). Deci, Ratzone, azi e o noua zi in care trebuie sa iei totul de la capat. Zi faina si la cat mai multe postari😉

  6. Asa se spune ca banii n-aduc fericirea, dar o intretin … dar eu cred ca prietenii adevarati, te plac oricum. Nu vreau sa fiu sadica si sa spun ca nu conteaza, poti trai intr-o fericire ca un hipiot fara bani, dar nici nu consider lipsa lor un capat de lume. Am trecut si eu prin momente cand nu aveam niciun ban si nu a fost deloc placut, dar atunci mi-am invatat lectia primita … Este o vorba: „cum iti asterni, asa dormi” si mai are bunicul o vorba frumoasa „mila e la tine in portofel” … ceea ce m-a facut sa ma straduiesc mereu sa am un banut in portofel ca sa nu mai depind de altii si sa fiu la mila lor … Oricum, cei care iti sunt prieteni doar atunci cand ai bani, nu-ti sunt prieteni! Mai cauta! E plina lumea de „prieteni”, dar pe cei adevarati, ii gasesti cu greu, la necaz si la durere, la bucurii si impliniri. Asa ca nu fi suparat, bine ca esti sanatos!

  7. nu intotdeauna banii conteaza…sigur este mai bine sa ii ai decat nu, dar de multe ori cei care ii au nu o duc bine deloc, ba chiar le schimba destinul in mai rau…asa ca?!!! ….spor in toate sa ai

  8. Hmmm…
    „Nimeni” …e un termen relativ…
    Desigur, în lumea reală, mare, te lovești mereu de piedici mai ales atunci când ai de rezolvat o treabă serioasă. Iar piedicile financiare sunt…de-a dreptul enervante uneori. Cum măsori în bani lucruri nemăsurabile? Cu cât vinzi o poezie? O poți negocia? și tot așa.
    Pe de altă parte…echilibrul emoțional și psihic poate fi găsit altundeva…

  9. Eu ma feresc de oamenii care ma plac atunci când mi-e bine. Pentru asta, perioadele de regres pe plan social sunt foarte utile oamenilor, caci asa pot să-și facă curățenie în relații.

Lasă un răspuns

