American Muscle

American MuscleDe când zic eu că vă zic de acest film şi nu am mai ajuns. Mă rog, aş fi ajuns dar de data asta au fost prea multe. Vă zic acum de un film American Muscle se cheamă el. Şi e bun. Şi e atât de dur şi de poetic, de intens ca o seară de sâmbătă. Da, v-aş recomanda să îl vedeţi într-o sâmbătă seara cu trei beri tari şi bune dar nu chiar reci, cam trei beri cu muşchi aşa, trei beri cu personalitate, trei beri care să stea lângă American Muscle şi care să nu dea înapoi.

Este o poveste bună şi nu te lasă să ai momente de pauză, nu te crede dacă îi spui că mergi până la baie. Deşi cred că nu e chip să mergi pentru că tu, ca privitor de filme bune, cu cap şi minte, vei gândi mereu că este neapărat să stai acolo să vezi dacă moare sau nu, dacă mai are glonţ pe ţeavă sau dacă familia e mai puternică ca dorinţa de întrebare.

De fapt, întrebare:dumneavoastră credeţi că e mai importantă familia sau dorinţa de răzbunare în cazul în care familia vă trădează. Este bine să te mai salveze un film din când în când. Poate mai fac asta de fiecare dată când vreau să scriu despre mine genul de articole pe care le evitaţi cu toată puterea. Eu vă aştept cu răspunsul la întrebarea mea şi, poate, acasă. când ajung o să pun şi o imagine din film, în caz că aveţi dubii dacă să îl vedeţi sau nu. Linişte să fie, zic.

8 gânduri despre &8222;American Muscle&8221;

Lasă un comentariu