Nu te îndrăgosti de tipa de la resurse umane

Cum să mai încep eu acest articol? Cred că direct, ca din topor, oricum nu am așa timp, și e posibil să mai fac greșeli, dar e ok, am măcar o scuză plauzibilă. Am un prieten care astăzi a fost la un interviu de angajare la Dedeman. Eu nu sunt deloc deloc fanul celor de la Dedeman pentru că am înțeles cum e cu taxele și cine le plătește pe alea pe care ei nu le plătesc și le trec la profit operațional. Văd că am luat un pic de tendințe economice pe blog și nu cred că strică. Dă bine la dinamism și la punerea în context.

Așa, să continuăm. Și l-am întrebat cum a fost și a zis că nu prea știe că s-a uitat numai la tipa cu care a dat interviul, s-a uitat în ochii ei și nu prea își amintește întrebările și că vorbea așa de frumos. Știu că asta e ceva ce ați mai auzit dar e ceva real. Oricum i-am zis că nu e deloc bine să te uiți la tipa de la HR, că ea te poate duce cu zăhărelul atât de mult încât să nu mai ai idee ce zici și nici nu cred că mai stai așa de mult să pui în balanță ce spui.

L-am întrebat dacă i-a luat numărul, zâmbea, zicea că îl are, cred că nu e așa. Știu că știu că nu are cum să îl aibă decât pe cel de pe care a fost sunat și că așteaptă să fie sunat. Dacă e să aștepți să fii sunat, e clar că ai de așteptat. Eu, cel care nu ar trebui să am voie să dau sfaturi pe acest Pământ, i-am spus că el nu e ca ceilalți care sunt în căutarea unui loc de muncă, el are deja un loc de muncă și că trebuie să nu aibă nicio grijă.

Dar el ce m-a ascultat? Nu, nu. Ce a zis el când a văzut-o pe fata cu care avea de dat un interviu de angajare real? A zis că nu are voie să audă ce zice ea, doar să știe că are dreptul, oarecum, să se uite la ea și se gândească că o ia de soție sau cine știe ce naiba i-a trecut prin cap. Dumneavoastră să nu faceți așa ceva pe sistemul nu încerca asta acasă, că e foarte foarte urât apoi. Cu bine.

9 gânduri despre &8222;Nu te îndrăgosti de tipa de la resurse umane&8221;

  1. Atâta ce te-ai învârtit în jurul formulelor de început (de la Bună dimineaţa la Bună ziua la Bună la Cu stimă…) că mi-ai creat încă o fobie. De frică, azi-mâine-poimâine şi tot aşa nici n-o să mai salut oamenii. O să înclin din cap a bineţe şi gata!🙂
    Cu alte cuvinte, fiind cam prima dată când mă exprim prin cuvinte în Zona ta, mă bucur să te citesc.

Lasă un răspuns

