Oamenii scriu minunat la campanii

Doamne cum e asta. Nu mai ştiu cu bună seara, cu bună din astea de zi. Acum scriu liber şi nu plănuiesc să respir deloc pe acest articol. Deci, am citit astăzi un articol minunat la o campanie la care bloggeriţa respectivă e posibil să nu ia nimic. Pe scurt, e super mega ultra posibil să fi scris degeaba.

Dar a scris atât de bine încât nu ştiu dacă se va merita vreodată să te dedici atât de mult. Acum treaba cu campaniile de acest tip e cam dată dracu pentru că sunt 100 de articole şi trei premii. Acum, la drept vorbind, nu te pune nimeni dar zici tu că ai avea şsanse şi te apuci şi dai tot ce e mai bun din tine pentru o muncă, de cele mai multe ori, în folosul comunităţii. Dar tu crezi în articolul tău şi eu ştiu că unii scriu chiar bine şi au bloguri văzute şi comentate. Dar atunci când zici că asta e un semn bun, dai, hop-ţop, peste altă chestie: reclama ta nu e chiar reclamă din aia stringentă, eun text pentru oamenii care fac legături, adică, în română, nu e o limbă pe spatele firmei X, e doar o palmă caldă şi corect pusă. Dar cine să se uite peste un astfel de articol. Păi, mai nimeni.

Dar, repet, aici este despre cât de minunat scriu unii pentru campanii la care nu au de câştigat. Adică e ok să speri, de astăzi o să fac şi eu asta mai mult, dar speranţa e uneori o operaţie matematică. Şi aici, oricât de mult aş vrea, e cam foarte puţină şansă să fie de partea bună a baricadei. Practic, pentru mine, mi-ar plăcea să câştige un articol din asta bine scris şi cu implicare, dar nu ştiu dacă ceea ce văd şi apreciez eu, apare la fel şi la juriul respectiv sau la cei care se ocupă de asta.

Poate mai pe seară vă mai spun de schimbatul de ţigări cu alergatul dimineaţa în parc. Şi vă spun şi unde mă gândesc să alerg, că doar nu o să veniţi să mă bateţi. Mai scriu, da da. Cu bine.

3 gânduri despre &8222;Oamenii scriu minunat la campanii&8221;

  1. M-ai facut sa ma simt grozav! Iti multumesc pentru asta. Din suflet!
    Sincer, chiar daca stiu ca-i un fel de ruleta ruseasca toata treaba asta, uneori sper… Si scriu in momentele alea. Si sper din nou, gandindu-ma ca un articol scris cu sufletul si nu dintr-o obligatie avida de premii, imi va aduce totusi ceva, macar o cana, un pix de consolare. Ceva marunt care sa-mi arate ca a scrie cu drag e ceva care conteaza. In jumatate din cazuri am dat mai departe premiile castigate. Eu m-am bucurat doar de ideea ca ce am scris eu chiar a fost ceva bun si, implicit, apreciat.

    Dar, uneori, recunosc ca ma agit cand vad articole reci care ajung sa fie castigatoare. Ma bucur, in schimb, pentru bloggerii care scriu cu adevarat bine si reusesc sa castige la unele campanii.

    Intru uneori sa citesc articolele castigatoare de la unele campanii… sunt cazuri in care mi-e rusine cu ceea ce am scris eu, caci ale lor sunt mult mai bune. Si cazuri in care ma oftic, cand vad cat de diferite (in a bad way) sunt articolele castigatoare.

    Dar speranta… cica moare ultima.
    Nu in fiecare zi. Uneori e moarta de cand deschid ochii.

    Iti multumesc din nou pentru cuvintele frumoase. You made my day!

  2. Eu scriu din impuls, scriu pentru ca simt ca am ceva de zis in legatura cu subiectul, scriu pentru ca-mi place, scriu pentru trafic. De cele mai multe ori nu castig nimic, dar continui sa scriu si uneori ma surprind chiar si pe mine cu un articol atat de bun incat ia premiul intii. Si asta ma face sa o iau de la capat cu forte noi. Speranta moare ultima…

Lasă un răspuns

