Să moară gospodina de râs

Hopa-hopa că am descoperit rețeta. Și nici nu e dată de farmacie, ci de prostie. Știu că și rimează, dar mai rău doare sau ar trebui să doară. Vă rog să vă concentrați. Noțiunea de gospodină definește clar un tip de conduită și un mod, aparent, ironic de a aprecia, comenta și tot tacâmul postări pe facebook și vorbe din viața reală care le vizează direct pe sistemul majoritatea românilor spun despre români că sunt proști.

Majoritatea gospodinelor cred că cele mai multe postări li se adresează și, pe cale de consecință, le apreciază pentru că nu gândesc că poate fi despre ele. Toată viața m-am întrebat de unde dracu cele mai cretine vorbe devin vedete pe facebook. Până mi-am dat seama că e vorba despre gospodine. Sunt multe, hotărâte și, mai presus de orice, sunt foarte credule și implicate. Și abia asta așteaptă social media, abia așteaptă să vină și să intre cu totul în puțul gândirii de gospodină, deseori, limitată dar cu părerea deschisă că toate vorbele motivaționale sunt deschise și pentru ea.

Dacă gospodina cu o grămadă de timp liber a pus ochii pe viitorul potămaș,va face din el o mică vedetuță de colț de facebook. Îl va ridica în slavi cu mânuțele ei grele și încete, va vorbi cu toate prietenele de găteală și ieșeală la mall-ul dominical și, din păcate, va crede foarte mult în ceea ce spune și va părea înverșunată când cineva îi atacă ideea.

Și ea, acest tip de gospodină, va avea de câștigat pentru că ea a pus poze cu citate și nu a pus ca mine, de exemplu chestii micuțe și poezioare pe care mult stimatul facebook nu prea le percepe ca și conținut. Așa că tâmpeniile pe care le pune ea vor fi mereu văzute de prea mulți iar printre ea e foarte posibil să mai fie și alte gospodine. Pe scurt, ne-am gătit tare de tot. Dumneavoastră ce credeți despre acest tip de gospodină-poptămaș?

16 gânduri despre &8222;Să moară gospodina de râs&8221;

  1. Atâta timp cât altceva nu’s în stare, ce să le faci? Aprobă citatele altora, susținând „câtă dreptate au, dom’le”, fără să pună în aplicare vreun sfat bun luat de acolo. „Așa e măh, ia să scuip până nu deochi citatu’ ăsta, că tare bine mai sună.”.
    Nu mai au idei proprii și împânzesc facebook-ul până la saturare. Părerea mea e clar că are la mijloc exasperarea. Nu am nimic cu nimeni, dar nu-l suport pe ăla de l-ai menționat în articol.

    O poezie? Pe facebook? E o raritate. Oamenii preferă să nu mai gândească ci să o facă alții pentru ei. Și apoi, când au impresia că poezia e doar rimă, nu ai să vezi nimic bun de la ei.

    Ăsta e adevărul.

    • aprp de poezie, tocmai am scris un poem lung pe facebokk, am zis mereu lucruri urate si foarte grele la adresa poeziei mele dar acum mi-a venit un poem în care cred. eu cred în poemul ala. poți să-l vezi dacă intri la mine.
      despre gospodine, cert e că si fb-ul tot pe ele le avantajează

      • hmm, ai o interesantă abordare a poeziei. Transmiți multe. Am citit-o și mi-a plăcut. Consider că, atâta timp cât ție îți face plăcere să scrii, nu contează ignoranța celorlați. Sunt unii care apreciază acest tip de scrieri. That’s all that matters.

      • Pe fugă suntem mai mulți, chiar și eu… dar dacă mi-ar veni o idee de-o poezie, aș scrie fără să mă gândesc că poate nu ar citi-o nici unul.
        Aprecierile mici valorează mult. Cel puțin pentru mine.

  2. Nu știam cine e poptămaș ăsta… Acuma am vazut. Unu care dă cu niște ”maxime” pe pereții FB. E normal să-l adore gospodinele actuale. Bunicile lor, care n-auziseră de FB și de chiloți tanga (purtau niște budigăi roz până la genunchi), brodau asemenea vorbe de duh pe niște cârpe de bucătărie. Gen: Dacă bei un ceai de tei, perzi succesu la femei.
    Lumea n-a evoluat prea mult în ultimii 150 de ani.

  3. Asta e la moda acum, de cand cu facebook-ul! Inainte erau telenovele dragi si scumpe, de ramaneau copiii neluati de la scoala la ora pranzului, sau nu se gatea nimic in casa intre orele 13-14, puteai sa crapi de foame!

Lasă un răspuns

