50 de lei pe gel de unghii la domiciliu

Cum e asta domnule, cum e, cum e. Ce tare. La Brâncoveanu este cel mai tare afiş publicitar format dintr-o coală A4 şi două rânduri jumătate. Pe el scrie aşa: 50 de lei pentru dat cu gel pe unghii la domiciliu, îngrijire unghii la domiciliu tot cu 50 de lei şi, bonus, adică cadeaux, promoţie 2 plus 1, mai bine spus, la două astfel de operaţiuni primeşti la domiciliu una din cele două operaţii pe gratis. Moca, domnule, moca. Moca, dar pe 50 de lei. E tare.

Jur că ştiam că românii sunt al dracu de inventivi dar asta cam depăşeşte imaginaţia mea. Nu m-am gândit la asta, de fapt, cine naiba se putea gândi la un astfel de scenariu. Acum mă întreb dacă se face asta sau doar afişul asta a fost pus să încerce apa, cum să spune, să pună degeţelul cu gelul pe unghii în apă. Oricum mare grijă să nu se ducă gelul ala în apă că a costat 50 de lei şi poate tipa respectiva are comenzi peste comenzi şi nu poate să le onoreze pe toate.

Îmi pare foarte foarte rău, un rău apăsat şi pronunţat, că nu am făcut poză la afiş, dar ţipa la mine o maşină galbenă să mă mişc că altfel eram pe poză chiar dacă telefonul meu e varză cu apă dulce la făcut poze. Altu nici că îmi iau. Gata, pe ziua de azi, să mai şi muncim

Lasă un răspuns

