După o lovitură am vrut să mă îmbăt

Bun. Am luat o lovitură și în gândul meu s-a pus ideea că trebuie să vin acasă să mă îmbăt. Am zis că așa uit. Sau măcar azi uit. Aveam o sticlă de vin de prea mult timp la rece și am zis să ne împrietenim. Ne-am salutat și am zis să vorbim. Am încercat dar nici măcar atât nu am mai putut. Am luat de două ori dintr-un pahar și ne-am îndepărtat. Și când mă gândesc că pusesem un pahar întreg.

DA, chiar tot paharul era plin de ceea ce aș fi numit șansa mea de a uita. Nu a fost să fie. Se pare că după un an jumătate de când nu am mai fost prieten, băutura nu-mi mai recunoște chipul. Da, și doar gândul intens de a mă arunca cu totul în ea, mă duce la durerea de cap de stagiul 2. Stagiul 1 este cea de zi cu zi. Nu mai scriu de ea, căci se pare că am făcut-o vedetă. E treaba ei ce face de acum încolo. De fapt, am făcut toată această introducere pentru a vă întreba cum se poate uita mai repede în caz că metoda cu băutura până nu mai știi de capul tău nu mai este de un an și jumătate o variantă?

Am repetat asta cu timpul care, deși este irațional și irelevant, în contextul spuselor mele de aici, este cel mai important factor. Dar chiar credeți că mai există vreo metodă la fel de bună sau măcar cu efecte acceptabile. Nu știu cum să închei aici…

27 de gânduri despre &8222;După o lovitură am vrut să mă îmbăt&8221;

  1. Nu cred că există metode de uitare accelerată, așa cum e testul îmbătrânirii accelerate la medicamente!
    Dacă bei sau dormi, îți iei doar o pauză de câteva ore în care nu te mai gândești la ce-ai dori să uiți.
    Cred că ”loviturile” nu se uită niciodată. Cu timpul, devin amintiri nasoale sau experiențe de viață. Nu ne mai dor. Dar de șters, nu se șterg.

Lasă un răspuns

