Voi fi bine fără niciun motiv

voi fi bine fără niciun motivUltima șansă nu poate fi decât asta. Trebuie să fie asta. M-am decis să fiu mai bine. Și nici nu am un motiv. Sunt la fel. Reușite nu am. Bani nu am. Tot nepriceput sunt în a scrie materiale bune și competitive/calitative. Nu am nicio idee despre ce va fi mâine, dar vreau să nu le mai iau pe toate în piept. Sunt dator să încerc și asta. Am promis celei mai importante persoane din viața mea că încerc. Mâine nu se va întâmpla nimic altfel, mâine nu voi scrie ceva bun, mâine nu voi câștiga la loto. Mâine nu voi primi vreo veste bună, mâine nu voi primi vreo ofertă serioasă pentru articol publicitar, doar că mâine mă voi accepta un pic pe sistemul: atât am putut eu.

De fapt, de când am publicat aici toate stările mele nu am mai primit nicio ofertă de a scrie. Și nici cele care erau programate nu au mai venit. Dar nu mă supăr. E totul bine. Dacă așa au crezut de cuviință, eu nu vorbesc pe nimeni de rău. Au zis că e un om care are probleme și că nu mai e cazul sau că nu mai poate scrie despre anumite produse. Chiar și oamenii au plecat de pe acest blog pentru că eu am avut probleme. Nu condamn pe nimeni, nu țin să se întoarcă.

Desigur că nu sunt ipocrit să spun că nu mi-ar plăcea dar aici este despre altceva. Pentru prima dată după mult timp, e vorba de mine, e vorba de cum văd eu lucrurile. Să vă mai spun ceva. Eu, așa cum mă vedeți, am inițiat o reîntâlnire cu colegii de liceu. Da, eu, cel de la care nu s-ar fi așteptat nimeni, mai ales după ultimele mele probleme. Și, pentru prima dată după la fel de mult timp, știu că vom face întocmai. Sper că va ieși ceva fain. O să vă mai spun despre cum stau lucrurile. Cu bine.

22 de gânduri despre &8222;Voi fi bine fără niciun motiv&8221;

  1. Sunt foarte faine intalnirile cu colegii de liceu.Eu nu le-am ratat. Am avut la 10 ani, la 19 (o repetitie), iar anul asta, facem 20. O s-o facem lata! De-abia astept sa-ti citesc impresiile! De restu’ nu-ti bate capu’. Se rezolva. Mai devreme sau mai tarziu.

    • asta e miza. pai trist am fost pana acum și nu mi-a adus nimicuța. acum apelez și la varianta asta. și o fac ca la carte, adica fara sa am ceva in plus, sunt la fel, doar nu mai disper

  2. pfuuu… de câte ori ai spus asta ? Ești ca valul. Azi spui că nu-ți mai pasă de ce spun oamenii sau de lipsa de interes a unora , mâine bei pahar după pahar din sticla depresiei. Valul vine, valul trece ! Problema ta este nerăbdarea și lipsa unui plan pas cu pas. Tu vrei să sari dintr-o dată peste 5 metri în înălțime . Asta nu o poate face oricine. Ai mai multă răbdare , nu mai pune orice la suflet și gândește-te că alții o duc și mai rău. Offf… tinerețea asta nerăbdătoare !

Lasă un răspuns

