Sunt dependent de Revenge

sunt dependent de revengeOare știți dumneavoastră ce este acela Revenge? E foarte simplu, este un serial pe care eu îl aștept cu cea mai imposibilă nerăbdare să apară și chiar dacă mi-ar fi cel mai somn dintre toate stările de somn din lume, nu mă pun în pat până ce nu văd episodul care știu că a apărut pentru că verific în fiecare zi de luni și de marți ca nu cumva să fie deja apărut și eu să dorm fără să îl văd.

Revenge este un pic telenovelă. Dar este de la ABC și a prins așa de bine că suntem la sezonul patru și parcă de abia acum încep scenariștii să țeasă o acțiune cu implicații de mare întindere. Nu neg că și la început a fost expusă o poveste cu întinderi și pe care au desenat-o foarte curajos și, poate, un pic încâlcit pentru ca să asigure prin acest fapt continuitatea. Și în felul acesta, cu 24 de episoade pe sezon, s-a ajuns la cel de-al patrulea sezon și mie îmi place tot mai mult. Da, clar că la sfârșit vă întreb și pe dumneavoastră de ce sunteți dependenți.

Revenge este plăcerea mea vinovată. Nu sunt eu fix cel care ar trebui să urmărească astfel de seriale, dar acesta s-a agățat de mine și nu este chip să se mai dezlege de mine. Și nici eu de el. Da, firește că îmi place foarte mult tipa care face și desface prin serial, că doar de aceea serialul este înconjurat de planurile ei de răzbunare continuă. Ea se cheamă Emily Vancamp, o canadiancă nu ieșită din cale afară de talentată, doar că expresivă nevoie mare. Asta se dublează de o sensibilitate a ei, o naturalețe, dacă vreți, atunci când intră în secvențele de forță, cum le numesc eu, sau secvențele dure. Și aici cred că ea se delimitează de multe alte actrițe care ar fi putut avea o șansă la rolul ăsta.

Întrebare la dumneavoastră: există seriale de care sunteți dependenți? Dacă e vorba doar de unul, e foarte bine, dacă e vorba de mai multe, e chiar complicat. Oricum ar fi, aici v-am adus mereu chestii de discutat, așa cum încerc și acum, așa că haideți să zicem despre seriale ceva despre seriale, ce mai știm că e bun, ce mai merită sau dacă e bine să ai dependență față de un serial. Mulțumesc. Cu bine.

26 thoughts on “Sunt dependent de Revenge

  1. hellăăăuu, aici … aici !!

    Si eu sunt dependenta de Revenge, ador serialul si stau cu sufletul la gura pentru urmatorul episod. L-am descoperit pe Euforia ( primul sezon ) iar de atunci l-am urmarit online, pentru ca nu am avut rabdare sa il vad la tv si nu ma multumeam cu un episod ( pe seara ) … asa ca am rupt netu’ in doua :)).

    Ce am mai urmarit a fost Homeland ( mi-a placut tare mult ), House, Spartacus si evident Sex & The City, astea le-am vazut cap coada si chiar de mai multe ori :)) in rest am mai vazut „ici colo” cate un episod din cele cunoscute ce apar si la TV , evident si TANAT SI NELINISTIT :))

    • daca tot am zis de dependenta, sa iti raspund cu a doua mea dependentaȘ Suits. Al dracu de bine scris. Eu am ceva cu scrisul, după cum e lense de văzut. Am gustat House și n-am încercat homeland

      • Sinceră să fiu, e ok că se termină acum, decât să devină şi mai telenovelă decât este deja, decât să continue cu asasinările şi învierile clişeice. Adică e destul că Emily şi-a pierdut 20 de ani din viaţă crezând că tatăl ei e mort. E cazul să-şi trăiască şi ea tinereţea! :))
        Oricum, actriţa e super mişto, mi-a plăcut mult şi de ea, şi de Nolan. Ah, şi de Victoria!

    • incep collar. deocamdată an ceva episoade din shamless. trebuie să văd acum că altfel nu voi mai fi în stare după ce mi se va da naiba starea. sunt, cumva, limitat

Lasă un răspuns

